Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster et logo på min hjemmeside? (ikke adwords)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lanceret min hjemmeside www.pause.nu , med tilhørende software. Det er gratis at downloade min software, og interesserede heri vil være alle der arbejder på kontor!

Min indtjening skal komme fra firmaer, der syntes min side er interessant at have deres logo på. Men hvordan finder jeg ud af, hvad placering af et logo skal koste? Jeg kan jo ikke undersøge et "søgeords" værdi ligesom i Google Adwords (er jeg selv delvist med på).

Der er ca 700.000 kontoransatte i Danmark. Jeg har ingen anelse om, hvor mange der vil bruge det, men lavt sat 1 % er immervæk 7000 daglige kiggere?

Jeg får en ugentlig opgørelse fra Google analythics over trafikken til min hjemmeside, men jeg kan ikke se, hvem der klikker videre på de logoer der ligger der idag. Det kan måske ordnes(?).

Input er velkomne, men I er nok nødt til lige at se siden først;-)

Tina

Pause.nu (DAMAVI)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36

Man kan ikke komme ind på din hjemmeside den siger" Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111"

Det sagde den lige før men den virker nu kan jeg se :D 

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:41

Måske du skulle kaste dig over noget affiliate annoncering i stedet, hvor det er dig selv som vælger de annoncer du vil have på siden.

Om du kan sælge reklameplads på siden er svært at svare på, du skal i hvert fald overbevise firmaerne om at de får værdi for reklamepengene, og det er vel egentlig det som affiliate marketing gør.

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)