Hej Aminoer Jeg har lanceret min hjemmeside www.pause.nu , med tilhørende software. Det er gratis at downloade min software, og interesserede heri vil være alle der arbejder på kontor! Min indtjening skal komme fra firmaer, der syntes min side er interessant at have deres logo på. Men hvordan finder jeg ud af, hvad placering af et logo skal koste? Jeg kan jo ikke undersøge et "søgeords" værdi ligesom i Google Adwords (er jeg selv delvist med på). Der er ca 700.000 kontoransatte i Danmark. Jeg har ingen anelse om, hvor mange der vil bruge det, men lavt sat 1 % er immervæk 7000 daglige kiggere? Jeg får en ugentlig opgørelse fra Google analythics over trafikken til min hjemmeside, men jeg kan ikke se, hvem der klikker videre på de logoer der ligger der idag. Det kan måske ordnes(?). Input er velkomne, men I er nok nødt til lige at se siden først;-) Tina Pause.nu (DAMAVI) |
Man kan ikke komme ind på din hjemmeside den siger" Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111"
Det sagde den lige før men den virker nu kan jeg se :D