Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop, klassikeren!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi har nu haft en hosted løsning i over 2 år til mange penge om måneden, og mener selv vores kravspecifikation er klar til at komme igang med at bygge vores egen.

Jeg er selv webudvikler, så alle tilbud er spildt krudt, men kom bare med dem :)

Hvilket system vil i mene jeg skal gå i kast med, mit umiddelbare valg ligger på prestashop, da det virker nemt og brugervenligt, og dem der kommer til at bruge den daglige administration er ikke de største it-hajer.

Vigtigste nøglepunkter fra kravspecifikationen:
- Lagerstyring med mulighed for størrelser!
- Bagbutikkens skridt skal være simple, men logiske.
- Det skal være nemt at flytte produkter mellem underkategorierne
- Mulighed for relatere produkter sammen, i form af samme produkt i forskellige farver. 
- Frie hænder i forhold til design af de skridt man tager igennem butikken

Håber i kan komme med nogle plusser, men ligeså meget minusser i forhold til de forskellige systemer.

De bedste hilsner
Kasper Pihl Tornøe

Kasper Pihl Tornøe

Twitter: @tornoe

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:13

PrestaShop.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 13:19

Ikke så mange forklaringer - Concrete5 CMS (Gratis) og deres eCommerce modul (ca. Kr. 700,-). Du kan få den danske oversættelse til eCommece fra mig hvis du vil...

Hilsen

Michael Jensen-Maar

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:29

En dansk PrestaShop eller hvad?

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Århus
Tilmeldt 30. Nov 10
Skrevet kl. 18:08

Super, mange tak for svarene, vil lige undersøge det der concrete5 noget nærmere, du kan ikke give mig lidt om dine erfaringer med det?