Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop, klassikeren!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi har nu haft en hosted løsning i over 2 år til mange penge om måneden, og mener selv vores kravspecifikation er klar til at komme igang med at bygge vores egen.

Jeg er selv webudvikler, så alle tilbud er spildt krudt, men kom bare med dem :)

Hvilket system vil i mene jeg skal gå i kast med, mit umiddelbare valg ligger på prestashop, da det virker nemt og brugervenligt, og dem der kommer til at bruge den daglige administration er ikke de største it-hajer.

Vigtigste nøglepunkter fra kravspecifikationen:
- Lagerstyring med mulighed for størrelser!
- Bagbutikkens skridt skal være simple, men logiske.
- Det skal være nemt at flytte produkter mellem underkategorierne
- Mulighed for relatere produkter sammen, i form af samme produkt i forskellige farver. 
- Frie hænder i forhold til design af de skridt man tager igennem butikken

Håber i kan komme med nogle plusser, men ligeså meget minusser i forhold til de forskellige systemer.

De bedste hilsner
Kasper Pihl Tornøe

Kasper Pihl Tornøe

Twitter: @tornoe

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:13

PrestaShop.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 13:19

Ikke så mange forklaringer - Concrete5 CMS (Gratis) og deres eCommerce modul (ca. Kr. 700,-). Du kan få den danske oversættelse til eCommece fra mig hvis du vil...

Hilsen

Michael Jensen-Maar

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:29

En dansk PrestaShop eller hvad?

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Århus
Tilmeldt 30. Nov 10
Skrevet kl. 18:08

Super, mange tak for svarene, vil lige undersøge det der concrete5 noget nærmere, du kan ikke give mig lidt om dine erfaringer med det?

Kasper Pihl Tornøe

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 20:01

Hej Kasper,

Vi har efterhånden lavet mange web sider med Concrete5. Du kan kikke lidt i vores referencer på følgende link:

http://www.maargrafisk.dk/index.php/referencer/web-og-multimedie/web-referencer-side-1/

Der kan du se at der kan laves nogle fede layouts.

Vi har også en lille screencast der viser hvordan man arbejder med Concrete5 - dog uden webshop modulet.

http://www.maargrafisk.dk/index.php/produkter/concrete5-cms-webside/concrete5-hvordan/

Det kommer til gengæld på et senere tidspunkt.

Du kan få den danske version af Concrete5 på www.concrete5.dk og du kan se webshoppen i drift på www.kaosdesign.dk

Mine erfaringer er at Concrete5 er det fedeste og mest brugervenlige CMS system på jordkloden - basta.

Du kan læse rigtig meget mere på deres officielle webside www.concrete5.org - hvor du også kan købe webshop modulet!

Hilsen

Michael Jensen-Maar
Maar Grafisk AV

P.S. Vores egen webside www.maargrafisk.dk er selvfølgelig også lavet i Concrete5!

Fra Århus
Tilmeldt 30. Nov 10
Skrevet kl. 19:49

Hej igen Michael.

Mange tak for uddybelsen, har kigget lidt rundt på de forskellige referencer og set på jeres egen side også, det ser godt ud det i har lavet!

Jeg har downloaded både prestashop og concrete5, og sætter mig lidt ind i om der er mulighed for det jeg vil.

Så mange tak for hjælpen!

De bedste hilsner
Kasper 

Kasper Pihl Tornøe

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 19:56

Du er velkommen - Bare spørg - og jeg skal forsøge at svare så godt jeg kan!

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 08:40

Hej Kasper

Vi bruger selv Virtuemart på en Joomla platform og det er til at finde ud ad, dog syntes jeg nogle gange det er lidt bøvlet, men det er da lykkedes at få noget seriøst op at køre.

Og jeg var 100% grøn da jeg startede, og har selv lavet det hele

jeg har brugt mange timer på at kigge på andre løsninger, og jeg hælder meget til Magento, det vireker stabilt og driftsikkert, og så har det nogle fede features.

Umiddelbart når man kigger på det, ser det voldsomt ud at komme igang med, men jeg er sikker på at at man bare lige skal vænne sigt til bruger grænsefladen. Men det skal man nok lige meget hvilket andet system man anvender.

der findes et community system som er gratis, det er dette jeg tænker på :-)

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 09:43

CheapArt.dk:
Umiddelbart når man kigger på det, ser det voldsomt ud at komme igang med, men jeg er sikker på at at man bare lige skal vænne sigt til bruger grænsefladen. Men det skal man nok lige meget hvilket andet system man anvender.

Jeg har erfaring med både redSHOP og Virtuemart til Joomla, samt webshop i Magento. Min erfaring er, at Magento er et skidegodt shopsystem, men det tager altså noget længere tid at sætte sig ind i, end de andre shopsystemer. Magento er kæmpestort sammenlignet med både redSHOP og Virtuemart.

- Rasmus

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)