Vil meget gerne høre jeres meninger om min blog. Læs den på www.sexologmarie.blogspot.com og tjek også hjemmeside www.sexologmarie.dk Kærligheden og livet skal være sjovt og det kan lige så godt være det mere end mindre. Mit skal også være endnu sjovere, så hvordan kan jeg få flere klienter, holde flere foredrag og i det hele taget nå flere mennesker? Min mission er, at være med til, at gøre flere menneskers kærlighedsliv til noget sjovt og ikke en pligt eller plage, at man godt kan finde kærlighed igen, at det er muligt, at kombinere et liv med børn og hinanden, uden at sexlivet brænder ud, at finde sin elskede og kysse livet så fuglene synger. Skal der ændres i hjemmesiden eller andre gode bud??? Kærlig hilsen og god dag fra Marie |
Hjemmesiden ser i mine øjne fin ud, men den kan sagtens søgemaskineoptikmeres, så du finder flere kunder via google. Det vil du kunne finde nogen herinde som der har rigtigt meget forstand på, og som gerne hjælper dig mod passende betaling. Det vil nok være den nemmeste måde at få flere kunder i kalenderen.
Få en designer til at lave et billigt, men rigtigt frisk design til din blog og forsæt så trofast med at blogge, det skal nok give nogle faste fans.
En anden er at lave en række foredrag i dit nærområde, enten gratis, eller med en billetpris hvor alle kan være med. Så dukker folk op, høre dig fortælle om hvordan de løser halvdelen af deres problemer, og den anden halvdel kan de så booke tid hos dig for at få løst. Det tror jeg også kan give dig nogle kunder.