Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kærlighedsoperatør og kærlighedsmekaniker, vil gerne dele mine historier med jer og bruge jeres erfaring til at nå hele Danmark

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil meget gerne høre jeres meninger om min blog. Læs den på www.sexologmarie.blogspot.com og tjek også hjemmeside www.sexologmarie.dk  

Kærligheden og livet skal være sjovt og det kan lige så godt være det mere end mindre. Mit skal også være endnu sjovere, så hvordan kan jeg få flere klienter, holde flere foredrag og i det hele taget nå flere mennesker? Min mission er, at være med til, at gøre flere menneskers kærlighedsliv til noget sjovt og ikke en pligt eller plage, at man godt kan finde kærlighed igen, at det er muligt, at kombinere et liv med børn og hinanden, uden at sexlivet brænder ud, at finde sin elskede og kysse livet så fuglene synger. Skal der ændres i hjemmesiden eller andre gode bud???

Kærlig hilsen og god dag fra Marie

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:54

Hjemmesiden ser i mine øjne fin ud, men den kan sagtens søgemaskineoptikmeres, så du finder flere kunder via google. Det vil du kunne finde nogen herinde som der har rigtigt meget forstand på, og som gerne hjælper dig mod passende betaling. Det vil nok være den nemmeste måde at få flere kunder i kalenderen.

Få en designer til at lave et billigt, men rigtigt frisk design til din blog og forsæt så trofast med at blogge, det skal nok give nogle faste fans.

En anden er at lave en række foredrag i dit nærområde, enten gratis, eller med en billetpris hvor alle kan være med. Så dukker folk op, høre dig fortælle om hvordan de løser halvdelen af deres problemer, og den anden halvdel kan de så booke tid hos dig for at få løst. Det tror jeg også kan give dig nogle kunder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04

Kære Marie

Dejlig positivt indlæg, og håber naturligvis på at se dig på kaerligheds-paraplyen.dk når vi for alvor går i luften

Dbh

Benny

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:15

Gode søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ , der lære man en del grundviden og laver derved færre begynder fejl

husk videre formidle din viden på siden lidt mere , kan være nogle derved linker af sig selv til siden og mere tekst på siden giver oveni mere indhold til søgemaskinerne

hjælpe med en interne links struktur , husk lav det med den valgte anker tekst links

der er kun 1 links til siden det er især links der mangler på siden

http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

husk ved links lav alt manuelt intet laves med robotter du tilmelde dig til link kataloger , blogs , forummer mv.

giv aldrig op dine konkurrenter giver ikke dig tekst og links , så op på arbejdes hesten, vis vil selv lave en del af arbejdet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)