2011 bliver formentlig det sidste år hvor jeg laver verdensrekordforsøg i indkast. Efter at have været forbi Parken og det Olympiske stadion i Berlin m.m., så kom rekorden i hus sidste år: Jeg skal formentlig kunne holde til at være indkast-træner de næste 40 år, så det dur ikke at smadre kroppen med de belastende kraftssprings-indkast mange år endnu. Så derfor bliver 2011 formentlig det sidste år med rekordforsøgene. Tak til alle Jer Aminoer der har støttet mig, både til fejringerne og når der skulle kæmpes hårdt Hvis I kender nogle, der vil se en mand på 100kg lave badutspring oven på en bold i løbet af 2011, så skal I være velkommen til at invitere mig De bedste hilsner Thomas
|
Afskeds-tour 2011 - Tak for støtten Aminoer...
- 1
|
Med risiko for at eksponere min manglende viden om emnet, hvad er en "indkast træner"? |
Det er en person, der hjælper fodboldspillere til at kaste bedre indkast. Thomas kaster på en lidt utraditionel måde, som kan gavne et fodboldhold rigtig meget. Lur videoen: |
Kender ikke rigtigt nogen som er i målgruppen, da vores fodbold mere handler om at modvirke den forpustning der sætter ind efter 5 minutter og syren i benene efter de første 10 minutter. Men mange gange held og lykke med 2011, håber det byder på nye rekorder inden du stopper med den del af dit arbejde. |
Hey allesammen...Tak for supporten I forhold til indkast-træningen, så træner jeg spillerne i et almindeligt indkast-tilløb. Det utraditionelle tilløb bruger jeg kun når prøver at sætte verdensrekord. Rekordforsøgene har indsamlet 100.000 kr til diabetesforskning, så det er ikke kun for min egen reklames skyld Læs lidt mere om indkast-træningen her: www.throwin.dk Det er effektiv fodbold-træning... |
positive energi her fra husk hold form hele livet igennem og husk sæt nogle andre mål ,der gør man kan holde sin form ved lige hele livet igennem jeg håber du kan være indkast træner hele dit liv og give motivation og glæde og viden videre mindste 40 år endnu , for man er ung og frisk og verdens lykkeligste menneske for man når sine mål |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Thomas Giv los med forsøget i 2011 og vis den bold - hvem der bestemmer.. - Kasper
|
Super godt initiativ! Det er en god måde at lave corporate social responsibility (CSR) på. Held og lykke med de nye rekordforsøg |
@Andreas: Jeg har forbedret mig fra en 43-44 meter til verdensrekorden på 51,33 meter. Mange af mine egne "indkast-elever" har dog forbedret sig en del mere... Jeg har forbedret mig en del på indkast uden tilløb. Her kan I se en lidt anderledes variant:
|