Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor assistance søges omgående

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg har bragt mine virksomheder og mig selv i den ulykkelige situation, at mine 3 virksomheder har en frist på 14 dage inden de bliver sendt til tvangsopløsning.
Der har været ekstremt meget sygdom, barsel blandet ind i billedet, hvorfor jeg ikke kan nå at få færdiggjort de 3 årsrapporter, som betyder virksomhederne kan køre videre.

Derfor søger jeg nu en revisor (i mod alle odds), som kan færdiggøre årsrapporterne for de 3 selskaber, således de ikke bliver tvangsopløst.

Min nuværende revisor har meddelt mig, at han ikke kan ligge dem ind i deres planlægning for tiden og inden for tidsrammen.

Opgaven:
Der er ca. 600 bilag, hvor alle poster kan ses på 1 bankkonto. Min bogholder er gammeldags, hvor alt først er blevet skrevet ned på papir for derefter at bogføres i e-conomic.
Derfor kan det måske være hurtigere selv at påbegynde bogføring på sin egen måde.
Ca. 400 bilag ligger allerede i pdf-format, men resten kan scannes hurtigt.
ca. 33% er datalønbilag, ca. 33% er faktura og resten alm. købsbilag.
Der er tale om en omsætning på ca. 5 mill. men er stigende på nuværende tidspunkt.

Jeg er selvfølgelig indstillet på at skulle forudbetale helt eller delvist for hele arbejdet og revisorforbehold pga. tidspresset.

Jeg håber at der er en revisor eller én som kender én der ikke har alt for travlt.

Send venligt en PM.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Prøv at tage en snak med Martin E. Jensen, han kan måske hjælpe dig.

Held og lykke!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

det  vil  jeg da  godt  hjælpe  dig  med   i  en  fremadrettet  løsning

enten  ved

at  du  fik  et  program  og  selv  lavde   det  (med  noget  starthjælp)   og  så  kunne  køre  det  selv  uden  en  bogføringsperson    Programmet  laver   den  årsregnskabsrapport  som  kan  vedlægges   selvangivelsen  til Skat   og  man  kan  hente  info  ud  til  indrapportering  til  Erhvervs og Selskabsstyrelsen

at  jeg  lavede   det  HER og NU  ved  hjælp  af  programmet  (SummaSummarunn)  fordi  det  skal  gå  stærkt   og  du  kunne  så  selv  overtage   programmet   for  at  køre  det  videre   i  det   næste  år

jeg  sender  dig  også  lige  en  PM   så  er  du  velkommen  til  at  ringe  til  mig  for  yderligere  kontakt  om   pris  og  vilkår  iøvrigt

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I stedet for at vente på at en godkendt revisor byder sig til, vil jeg anbefale dig at være proaktiv. Tiden går hurtigt.

Jeg ville prøve at kontakte Tonny Skov Pedersen, som er en aktiv Amino, straks for at se om han har plads i si kalender.....

/Henrik

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er meget overvældet af de mange beskeder min problemstilling har givet her på amino.

I løbet af i morgen formiddag vender jeg tilbage til hver af Jer der er interesseret i at løse opgaven.

 

Mange tak!

Fra København K
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej.

 Vi har sendt en Privat Besked til dig.

Du er meget velkommen til at kontakte os.

 

 

Med venlig hilsen
NymarkChristensen A/S


Sonny Kovacs

 

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

Du kan også prøve at ringe til mig på 2010 9305. Jeg bruger allerede e-conomic. Jeg har et lille firma som laver bogføringsassistance.

Med venlig hilsen

Bettina

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)