For mig stod der oversat til Gitask: "Lejlighedsvis en chance for at få en times optur med inspiration fra ildsjæle og andre mennesker der vil gøre en forskel. En mental oase når man arbejder meget alene som jeg gør."
Det koster kun ca. 125,- om måneden!
Det er mindre end hvad jeg i forvejen betaler for at gå på diverse lejlighedsvise kurser. "In Real Life" er selvfølgelig aldrig helt det samme - men så er det heller ikke så ubelejligt at sætte en time af, når jeg har travlt.
Har jo totalt ekstra energi når jeg har hørt på optursmennesker
Bare rolig, jeg skal nok give noget seriøst input, men det er primært en test, hvor jeg håber i vil give mig god feedback på formen og hvad i ellers har af info.
Men kom endelig med ting i gerne vil vide noget om her i debatten.
Bare rolig, jeg skal nok give noget seriøst input, men det er primært en test, hvor jeg håber i vil give mig god feedback på formen og hvad i ellers har af info.
Men kom endelig med ting i gerne vil vide noget om her i debatten.
De bedste hilsner
Martin
Virkelig fedt Martin:) det var meningen jeg bare skulle have amino plus den ene måned det var på tilbud, men jeg bliver nok nød til at købe det igen, med alle de fede tiltag, og features der medfølger:)! - der er en grund til det hedder Plus må man sige!