Vi har længe hos Amino snakket om at lave nogle live events på nettet. Det skal være gode mennesker der fortæller om spændende emner. Det kunne være hvordan man kommer i medierne, det kunne være hvordan man sælger bedre, det kunne være hvordan man får flere besøgende fra Google, det kunne være viral marketing, det kunne være hvordan man bruger Google Analytics bedre, laver sig eget regnskab etc.
Det vil sige emner der både er for de helt nye og også noget for de mere erfarne.
Vi vil stille og roligt gå igang med projektet og målet er at vi når op på 1 session om ugen.
Det vil foregå ved at du live kan se personen der holder foredraget via nettet og både før og under seancen kan stille spørgsmål. Dertil vil det hele blive gemt, så dem der ikke havde tid til at se det, kan logge ind og følge med senere.
Vi starter meget blødt ud nu på tirsdag, hvor jeg vil holde første session. Jeg har ikke styr på teknikken live og har brug for at teste sammen med jer.
Så på tirsdag kl. 14 og 1 time frem (eller længere) er alle Amino Plus'ere velkommen til at være med, hvor jeg kort vil vise rundt i mit hus og vise hvor jeg bor (For hyggens skyld), så vil jeg fortælle hvordan jeg startede Amino, hvor vi er i dag og hvad vi arbejder på at lave i fremtiden og hvad vores strategi er.
Så vil jeg svare på spørgsmål om Amino og også om mig hvis der er noget i vil vide. Det er ikke relevant for alle, men jeg vil ikke lave et seriøst emne første gang, hvor jeg ikke ved om teknikken vil drille. Så det er bare lidt hygge og test :-)
Næste seance vil jeg tro jeg også selv laver og det bliver vel om et par uger og vil nok handle om viral marketing. Altså hvordan man får sit budskab ud til mange mennesker meget billigt. Men mere om det senere.
Jeg skriver en PB ud til alle Plus'er på mandag, med info om hvordan i kan logge ind og være med.
Og kom med jeres spørgsmål her, så skal jeg tage de bedste med.
Hvis du vil være med fra start, så husk at få dit Amino Plus abb. nu.
Så vil jeg svare på spørgsmål om Amino og også om mig hvis der er noget i vil vide.
Spørgsmål om dig selv?
Uha! Mener du virkelig det? Det ku' være, at vi nysgerrigt begyndte at spørge til din yndlingsret, hvilke bøger du læser, hvem du date'r - og om du date'r nogen ved siden af - yndlingsland, husdyr og andet, der har relevans for dit virke i spidsen for Amino...
Så vil jeg svare på spørgsmål om Amino og også om mig hvis der er noget i vil vide.
Spørgsmål om dig selv?
Uha! Mener du virkelig det? Det ku' være, at vi nysgerrigt begyndte at spørge til din yndlingsret, hvilke bøger du læser, hvem du date'r - og om du date'r nogen ved siden af - yndlingsland, husdyr og andet, der har relevans for dit virke i spidsen for Amino...
:-)
Indholdet er ikke så vigtigt, da det primært er formen og teknikken jeg lige skal teste. Så i må spørge om alt :-)
Det bliver grande Martin, ingen tvivl om det. Vil ihærdigt sidde med bag skærmen og følge med, det er 110 % sikkert. Det er et rigtig fedt tiltag I har taget på Amino, det må man sige.
Jeg kunne da godt tænke mig at vide om en idé som jeg har der kan betegnes som Amino Innovation kunne være interessant i Amino regi senere?
Amino Innovation kunne være et sted iværksættere kunne præsentere sine idéer for et advisory board og hvis der var bred enighed om at det var en god idé, så kunne det startes op under en etableret kapitalfond stiftet af Amino medlemmer som poster penge og arbejde i godkendte projekter og starter biksen op og sælger efter 24-36 måneder eller hvad der er relevant.
Uha, det skal da nok blive interessant. Så håber jeg bare forbindelsen på Starbucks kan følge med, så må man jo se om der også kommer et par guldkorn ind over hyggesnakken. ;)
:-)
Fordi man siger at der må spørges om alt, kan man jo være så heldig at der ikke er tid til at svare på alt