Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv feedback og vind en ny iPad 2.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ryger ikke tilbage til forsiden i Firefox, men jeg savner tilgengæld at kunne komme nemmere tilbage til den. Det tog noget tid før jeg fandt linket. Giv gerne den funktion en større skiftstørrelse, og tænk på dens placering.

Ellers en super fed side, med meget nyttig info, og gode illustrationer.

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Skiftenergi ApS Skrevet kl. 12:58

Når man er i gang under beregneren er der en knap, nederst til venstre, som linker en tilbage til forrige step.

@Masimoto

Noget tid før du fandt linket? Mener du logo/link øverst i venstre hjørne? Logoet fungerer som link til forsiden hvis det er den funktion du efterspørger?

Vh. Casper

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  Skiftenergi ApS Skrevet kl. 13:01

DKAB:

Jeg er enig med Bo i, at en nedtoning af pæren samt mouse-over effekt kunne være en god ide.

Når man er inde i jeres beregner kan jeg ikke se en mulighed for at gå 1 step tilbage. Bruger man "tilbage" knappen i IE så springer den helt tilbage til forsiden.

Jeg har tilmeldt mig jeres nyhedsbrev, men har ikke fået nogen bekræftigelse på mail. Kunne måske være en ide?
Efter man har tilmeldt sig jeres nyhedsbrev kunne der måske være en "tilbage" knap. Lige nu er der ikke så mange muligheder.

Du skriver i dit indlæg her, at man har mulighed for at vinde en iPad 2. På jeres hjemmeside står der: Afprøv beregneren og vind en iPad 2!
Ved ikke om det har nogen betydning, men kunne måske misforståes?

Super info mht. nyhedsbrev og tilbageknap.  Vidste jeg ikke, tak! 

Mht. konkurrencen kan jeg ikke lige se hvordan den kan misforstås, men kom meget gerne med input.

Vh. Casper 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 13:02

synes bestemt den her er ret cool

Fatal error: Call to a member function AarligPris() on a non-object in /var/www/vhosts/skiftenergi.dk/httpdocs/mysite/code/BeregnerMultiForm.php on line 131

tror i skal teste lidt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15

Er man i konkurrencen bare ved at give feedback eller er det graden af feedbackens lønsomhed, der udgør vinderen?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  Skiftenergi ApS Skrevet kl. 13:26

Glenn Kibsgaard:

Er man i konkurrencen bare ved at give feedback eller er det graden af feedbackens lønsomhed, der udgør vinderen?

Hej Glenn,

du er med i konkurrencen så snart du har foretaget et test-skifte på portalen og nævnt det på Facebook. Det står beskrevet på FB-siden.

Jeg håber dog at Amino brugerne vil give lidt ekstra feedback på portalen, men det har intet at gøre i forhold til dine odds i konkurrencen.

Vh. Casper

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:32

De der fortsæt knapper der er på siden. De virker lidt sløret hos mig... Men WOW et fedt design. !

Udover fortsæt knapperne er lidt sløret. så er de to billeder på forsiden lidt underlige. Men det er allerede nævnt :)

Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:28

Jeg har modtaget er mail, hvor der står at jeg deltager i konkurrencen; men jeg har ikke offentligjort noget på Facebook. Jeg har ingen Facebookprofil ( og skal heller ikke have nogen)

Udelukker det mig fra at deltage ikonkurrencen?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  Skiftenergi ApS Skrevet kl. 15:40

frimanns:

Jeg har modtaget er mail, hvor der står at jeg deltager i konkurrencen; men jeg har ikke offentligjort noget på Facebook. Jeg har ingen Facebookprofil ( og skal heller ikke have nogen)

Udelukker det mig fra at deltage ikonkurrencen?

Og det er helt dit eget valg, men ja, det gør det desværre.

Vh. Casper

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 17:07

Casper Minding:

Var det noget info du savnede da du landede, som kunne bruges i en evt. videopræsentation?

En introduktion til konceptet : om skift energi, konceptet, mål og midler.

dvs et sammendrag af det der står under information.

Når man sælger et lidt abstrakt produkt er det godt at præsentere det mundtligt.

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)