Jeg ryger ikke tilbage til forsiden i Firefox, men jeg savner tilgengæld at kunne komme nemmere tilbage til den. Det tog noget tid før jeg fandt linket. Giv gerne den funktion en større skiftstørrelse, og tænk på dens placering.
Ellers en super fed side, med meget nyttig info, og gode illustrationer.
Det er egentlig meget enkelt.
Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.
Når man er i gang under beregneren er der en knap, nederst til venstre, som linker en tilbage til forrige step.
@Masimoto
Noget tid før du fandt linket? Mener du logo/link øverst i venstre hjørne? Logoet fungerer som link til forsiden hvis det er den funktion du efterspørger?
Jeg er enig med Bo i, at en nedtoning af pæren samt mouse-over effekt kunne være en god ide.
Når man er inde i jeres beregner kan jeg ikke se en mulighed for at gå 1 step tilbage. Bruger man "tilbage" knappen i IE så springer den helt tilbage til forsiden.
Jeg har tilmeldt mig jeres nyhedsbrev, men har ikke fået nogen bekræftigelse på mail. Kunne måske være en ide? Efter man har tilmeldt sig jeres nyhedsbrev kunne der måske være en "tilbage" knap. Lige nu er der ikke så mange muligheder.
Du skriver i dit indlæg her, at man har mulighed for at vinde en iPad 2. På jeres hjemmeside står der: Afprøv beregneren og vind en iPad 2! Ved ikke om det har nogen betydning, men kunne måske misforståes?
Super info mht. nyhedsbrev og tilbageknap. Vidste jeg ikke, tak!
Mht. konkurrencen kan jeg ikke lige se hvordan den kan misforstås, men kom meget gerne med input.
Fatal error: Call to a member function AarligPris() on a non-object in/var/www/vhosts/skiftenergi.dk/httpdocs/mysite/code/BeregnerMultiForm.php on line 131
Jeg har modtaget er mail, hvor der står at jeg deltager i konkurrencen; men jeg har ikke offentligjort noget på Facebook. Jeg har ingen Facebookprofil ( og skal heller ikke have nogen)
Jeg har modtaget er mail, hvor der står at jeg deltager i konkurrencen; men jeg har ikke offentligjort noget på Facebook. Jeg har ingen Facebookprofil ( og skal heller ikke have nogen)
Udelukker det mig fra at deltage ikonkurrencen?
Og det er helt dit eget valg, men ja, det gør det desværre.