Vi lancerer Danmarks grønne el-portal den 27.04.11, men inden vi går i
luften er det vigtigt for os at sikre et højt kvalitetsniveau. Herunder
at vores kommende brugere kan benytte sammenlignings-værktøjet på
portalen, og nemt skifte el-produkt.
Den står klar nu som testversion og du finder den på: www.skiftenergi.dk
Vi vil rigtig gerne have feedback fra dig! Alle dine indtryk er meget velkommne. Skriv dem gerne længere nede.
Hvis du vil teste portalen, kan du samtidig deltage i konkurrencen om en ny iPad 2. Det gør du ved at starte på vores facebookside: www.facebook.com/skiftenergi.dk
Har lige kigget lidt på siden - og har slf. også "synes godt om" på Facebook.
Når man kommer ind på siden, bliver man mødt af et MEGET behageligt og overskueligt design. Der er ikke en masse diller-daller på forsiden, men kun det man har brug for som interesseret i energi.
Prisudregneren for energi, virker faktisk rigtig godt. Jeg har ikke rigtig noget at sætte en pegefiner ved der.
Ja, jeg har faktisk ikke noget negativt at sige om den.
Ps. dejlig læselig skrifttype til headlines forresten
Så har jeg tilmeldt mig siden, postede det på min væg, og været inde på jeres hjemmeside!
Synes den er utrolig flot lavet, især jeres grønne pære, er jeg fuldstændig skudt i! :)
Og jeg synes virkelig at jeres illustrationer, er virkelig flotte og passer til siden.
Godt Arbejde!
Godt du kan li pæren. Den har taget tid, men kommer forhåbentligvis til at sætte sit præg på danske postkasser. Når privatpersoner har skiftet til et klimavenligt elprodukt, bliver pæren sendt afsted som klistermærke til ophæng. Evt. på postkassen ved siden af "Nej-tak til reklamer" skiltet.