Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilrådgivningen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa

Jeg er en frisk ung mand på de 17år, jeg har længe ønsket mig på en eller anden måde at være iværksætter, jeg intrasseret mig meget for mobiltelefoni og landbrug, jeg vil derfor hører om hvad i synes hvis nu at mig og nogen venner villle starte et gratis rådgivningsfirma, alså hvor vi tilbyder gratis mobilrådgivning til folk i hele Danmark, vi er jo ikke experter eller prof i mobiltelefoni men vi ved en helt masse om teknikken, og derfor vi osse mener at vi kan tilbyde dem gratis mobilrådgivning, prockjeket går ud på at folk ringer ind til mobilrådgivning og får hjælp support og vejledning fra vores side, og vi holder så åbent hele ugen, folk kan osse chatte med os via vores nye hjemmeside.

Jeg ved ikke hvad i synes om min nye drøm ? og hvad skal jeg gøre hele præcist

seriøst svar mvh

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Idéen er umiddelbar ok, og en frist ung knægt som dig, skal bare se at komme i gang.

Det som kan bekymre mig lidt, er at du ikke skriver noget om, hvor omsætning/indtjening kommer fra. Det kan hurtigt blive et problem! Hvis virksomheden sådan set begynder at gå rigtig godt - og mange ringer ind - så kan det være at det tager enormt meget af Jeres tid, hvilket ikke er profitabelt i forhold til at sidde ved kassen i Føtex eller Netto.

Mit råd ville være, at I sætter Jer ned og tænker over, hvor meget tid I vælger at bruge på projektet, og derudfra regner frem til, hvad prisen ville være.

Man kunne jo foreslå at I oprettede en type abonnement, hvor virksomheder kan tilmelde sig, hvor de derefter kan ringe ind - uden ekstra omkostninger, men altså kun betaler for abonnementet.

Ellers kan jeg ikke lige se, hvor omsætningen skulle komme fra.

Men "GO FOR IT" hvis I virkelig føler for det. Al respekt for det.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)