Kære venner
Er lige kommet tilbage fra en afslappende dag med min søn, hvor vi har cyklet, skudt en raket af, spist is og det der var hyggeligere.
Det her er en af de sværere sager og det er derfor vores kære moderatorer har haft svært ved at vurdere den, men jeg syntes faktisk Rune har gjort et forbilledligt arbejde.
Vi har lavet nogle super firkantede regler, for at alle 80.000 debattører kan forstå dem og det betyder at man ikke må svine en navngiven person, eller virksomhed til.
I den forrige sag vi havde, syntes jeg rent subjektivt at det var fint at den blev hængt ud, men regler er regler og siger jeg "skidt med det" her, så skal jeg forklare mig 1.000 gange over de næste år, for ikke at snakke om vores stakkels moderatorer, der ville få det endnu sværere.
I dette tilfælde er ingen person blevet svinet, "blot" en branche og det går jo som sådan ikke ud over nogen specifikt. Men personen har haft en utroligt nedladende måde at fremføre sine argumenter på og er derfor blevet irettesat. Jeg har set flere provokerende indlæg fra ham og et pip til, så er det ud og længere er den ikke. Jeg håber også at det er det Rune har kommunikeret, ellers er det hermed gjort.
Jeg kunne såmænd godt slette nogle fraser og småting i det han har skrevet, men vi er alle voksne mennesker og lad os nu lade være med at være smållige, det ved jeg også i ikke er. Men jeg forstår godt at i i kampens hede bliver skide sure.
Dertil vil det lukke op for en ny storm af anmeldelser af dette og hint, fordi "Hvis en person får slettet indlæg fordi han har svinet en branche til, så....". God damn jeg bliver træt ved tanken.
Så skal vi ikke parkere den ved at han har fået en advarsel og at vi holder godt øje med ham, så anmeld evt. nye indlæg der går over grænsen og vi lukker pænt af.
Ha' det super og tak for jeres tålmodighed og indsats!
De bedste hilsner
Martin