Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en webshop? - nu kun 1.999kr

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christoffer,

Jeg synes det lyder som en super ide at lave virkelige billige webshops til folk der måske bare gerne vil igang og prøve hvad det i det hele taget vil sige at have en online-butik, og umiddelbart ligger din pris meget lavere end noget jeg har set før, så thumbs up hvis du kan levere så billigt (og selv lave en god forretning)

Lidt feedback:

Din egen wordpress-side er ikke super brugervenlig; logo og slogan er svært læseligt, du har ingen information om dig selv, telefon nummer e.lign og det sender alt i alt ikke noget godt indtryk af at du kan lave "et superflot design" (citat) til kunderne.Jeg siger ikke du ikke kan, men hvis du går foran med et godt eksempel er jeg sikker på flere kunder bliver overbevist.

En anden ting er dit konkrete tilbud, der er en anelse vagt beskrevet. Umiddelbart ser det ud til at du laver hele butikken og så har kunden 5 dage hvor de kan få hjælp og det er så det. Det er min erfaring at det tager en del ping-pong med kunden før end alle er tilfredse: kunden får et udkast, afprøver det, får rettet til, får feedback fra venner og bekendte osv. Derudover er der nogle ting i forhold til betalingssystemer der nogle gange kræver at man har en butik at vise frem, før end man kan blive godkendt (og få det implementeret). 

Min pointe er at hvis du kun tilbyder ét udkast til butikken og så 5 dages support, vil en del kunder efterfølgende sidde tilbage med en shop der ikke er 100% færdig og/eller som de ikke er 100% tilfredse med. Din pris er meget lav så klart du ikke kan tilbyde meget tid for pengene, men det kunne nok være en god ide at specificere hvad præcis man kan forvente for pengene og hvad ekstra timer og flere udkast til butikken koster.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 10:22

Hej Christoffer,

Du virker kendt i Prestashop.

Jeg leder efter en ny shop og har kigget på Prestat og dit tilbud. Er der nogle themes med udvidede produktsider? Vi har ret mange informationer om vores produkter, så som specifikationer, pdf'er og produkttekst der skal være på én og samme produkt side.

Er der themes der kan klare det?

Hilsen

Steffen

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 10:31

Hej Christoffer

Lyder som et meget godt tilbud og jeg er tæt på at smide en ordre ;o) Jeg har dog sendt dig en PM med lidt uddybende spørgsmål.

- Kasper

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:32

Tror også jeg hopper på ; )

DU hører fra mig.

Thomas

Kontorstole

Find de bedste kontorstole her.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 10:33

Jacob R:

Hej Christoffer,

Jeg synes det lyder som en super ide at lave virkelige billige webshops til folk der måske bare gerne vil igang og prøve hvad det i det hele taget vil sige at have en online-butik, og umiddelbart ligger din pris meget lavere end noget jeg har set før, så thumbs up hvis du kan levere så billigt (og selv lave en god forretning)

Lidt feedback:

Din egen wordpress-side er ikke super brugervenlig; logo og slogan er svært læseligt, du har ingen information om dig selv, telefon nummer e.lign og det sender alt i alt ikke noget godt indtryk af at du kan lave "et superflot design" (citat) til kunderne.Jeg siger ikke du ikke kan, men hvis du går foran med et godt eksempel er jeg sikker på flere kunder bliver overbevist.

En anden ting er dit konkrete tilbud, der er en anelse vagt beskrevet. Umiddelbart ser det ud til at du laver hele butikken og så har kunden 5 dage hvor de kan få hjælp og det er så det. Det er min erfaring at det tager en del ping-pong med kunden før end alle er tilfredse: kunden får et udkast, afprøver det, får rettet til, får feedback fra venner og bekendte osv. Derudover er der nogle ting i forhold til betalingssystemer der nogle gange kræver at man har en butik at vise frem, før end man kan blive godkendt (og få det implementeret). 

Min pointe er at hvis du kun tilbyder ét udkast til butikken og så 5 dages support, vil en del kunder efterfølgende sidde tilbage med en shop der ikke er 100% færdig og/eller som de ikke er 100% tilfredse med. Din pris er meget lav så klart du ikke kan tilbyde meget tid for pengene, men det kunne nok være en god ide at specificere hvad præcis man kan forvente for pengene og hvad ekstra timer og flere udkast til butikken koster.

Ups, jeg har vist ikke givet nok info på min side(er rettet), det må du undskylde, men det jeg tilbyder er at man kan få installeret prestashop på sit webhotel, og hvor man så også får et design fra siden prestathemes.com - og det får man så sat op.

Og ja 5 dage er nok lige for lidt, selvom det er et færdigt design man får:) så det tror jeg at jeg ændrer:)

Mvh Christoffer

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:51

Hej Christoffer,

Du skal nok bare gøre det helt klart for folk at det de køber ikke er en køreklar webshop, men en køreklar skabelon de selv skal udfylde med produkter, billeder, betalingssystemer etc. (er det ikke rigtigt forstået?)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 10:54

Steff:

Hej Christoffer,

Du virker kendt i Prestashop.

Jeg leder efter en ny shop og har kigget på Prestat og dit tilbud. Er der nogle themes med udvidede produktsider? Vi har ret mange informationer om vores produkter, så som specifikationer, pdf'er og produkttekst der skal være på én og samme produkt side.

Er der themes der kan klare det?

Hilsen

Steffen

Nu har jeg ikke kigget alle designs igennem, men hvad jeg tænker er at det burde kunne klares, i produkt beskrivelsen, som er standard i alle designs:)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 10:55

Jacob R:

Hej Christoffer,

Du skal nok bare gøre det helt klart for folk at det de køber ikke er en køreklar webshop, men en køreklar skabelon de selv skal udfylde med produkter, billeder, betalingssystemer etc. (er det ikke rigtigt forstået?)

Jo, det skal jeg nok:) undskyld alle, hvis i har misforstået det - det var min fejl

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:15

Skyder den lige til toppen ;)

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 08:41

Hej Christoffer

Nu skrev du I en PM at det du tilbød var et valgfrit design fra Prestathemes.com og der er bestemt masser af gode designs.

Men de designs du henter derinde er ikke dine/ din kundes medmindre du køber designet "fri" til en pris, der er meget højere end det du tager.

Mange vil sikkert være ok med at der er link i bunden til designeren og hvad rettigheder de ellers forbeholder sig, men IKKE alle og derfor bør/ skal du informere om det så du ikke ender med utilfredse kunder.

Nu kan man så sidde og tænke at man ikke kan forvente at få andet end en template hvor designeren forbeholder sig nogen rettigheder for 2000,- og det er jeg enig i. Men ikke alle ved dette og derfor er min pointe blot at jeg synes du tydeligt skal informere om det.

Pøj pøj med forretningen.

- Kasper  

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)