Hej Christoffer, Jeg synes det lyder som en super ide at lave virkelige billige webshops til folk der måske bare gerne vil igang og prøve hvad det i det hele taget vil sige at have en online-butik, og umiddelbart ligger din pris meget lavere end noget jeg har set før, så thumbs up hvis du kan levere så billigt (og selv lave en god forretning) Lidt feedback: Din egen wordpress-side er ikke super brugervenlig; logo og slogan er svært læseligt, du har ingen information om dig selv, telefon nummer e.lign og det sender alt i alt ikke noget godt indtryk af at du kan lave "et superflot design" (citat) til kunderne.Jeg siger ikke du ikke kan, men hvis du går foran med et godt eksempel er jeg sikker på flere kunder bliver overbevist. En anden ting er dit konkrete tilbud, der er en anelse vagt beskrevet. Umiddelbart ser det ud til at du laver hele butikken og så har kunden 5 dage hvor de kan få hjælp og det er så det. Det er min erfaring at det tager en del ping-pong med kunden før end alle er tilfredse: kunden får et udkast, afprøver det, får rettet til, får feedback fra venner og bekendte osv. Derudover er der nogle ting i forhold til betalingssystemer der nogle gange kræver at man har en butik at vise frem, før end man kan blive godkendt (og få det implementeret). Min pointe er at hvis du kun tilbyder ét udkast til butikken og så 5 dages support, vil en del kunder efterfølgende sidde tilbage med en shop der ikke er 100% færdig og/eller som de ikke er 100% tilfredse med. Din pris er meget lav så klart du ikke kan tilbyde meget tid for pengene, men det kunne nok være en god ide at specificere hvad præcis man kan forvente for pengene og hvad ekstra timer og flere udkast til butikken koster.
|
Hej Christoffer,
Du virker kendt i Prestashop.
Jeg leder efter en ny shop og har kigget på Prestat og dit tilbud. Er der nogle themes med udvidede produktsider? Vi har ret mange informationer om vores produkter, så som specifikationer, pdf'er og produkttekst der skal være på én og samme produkt side.
Er der themes der kan klare det?
Hilsen
Steffen