Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

aliexpress.com - Kvalitet på ure?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hansen
Tilmeldt 31. Jul 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder lige og kigger på den hjemmeside aliexpress.com

Jeg kigger på URE, og tænker på om de ure til 5-10$ er kvalitet? Kvalitet til at man kan tillade sig at sælge den til folk, jeg tænker selvfølgelig ikke på Rolex osv, men bare i forhold til "almindelige" URE.

De ser jo meget flotte ud på billedet, men det holder jo ikke hvis det falder fra hianden irl..

Hvis det er noget "lort", hvor højt skal man så op før det kan kaldes for et godt ur?

Mvh.

Daniel :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:34

Det er et spørgsmål som kan besvares på mange måder.

Et godt ur er vel hvis man er tilfreds med produktet :)  Prisen afgør sådan set ikke hvor godt et ur er.. Der findes forskellige funktioner og mekanismer, digital eller analog osv...

Jeg kan godt lide ure. Men jeg går sådan set ikke op i mærke eller pris.. Hvis det ser godt ud i mine øjne og jeg har det godt ved at se det om min håndled, jamen så er jeg glad.. Men hvis du vil have en pris, jamen så kostede det sidste styk urværk jeg købte 2100kr :)

Hav en god aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:37

Præcis, kvalitet er jo mange ting.

Men du kan nok godt selv regne ud at der ikke kan være mange penge tilbage til produktion og kvalitetskontrol udfra en salgspris på 5 $ Smile

50$ vil utvivlsomt give dig et bedre produkt, 100 et endnu bedre og derfra flader kurven noget ud, hvorefter det mest er materialer, mærke, design og funktioner, som gør forskellen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)