Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt viral "Fuck Holger" - Er du iværksætter? Så hjælp os!

Side 7 ud af 14 (138 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Derfor er det ikke ærlighed blot at have mening og sige hvad der umiddelbart falder en ind. at sige at man holder mest af dyr og har ligegyldighed overfor børn - kunne føre til noget ganske forfærdeligt!

Hvis man begynder at sidde og overveje om flertallet synes om mit synspunkt eller ej.
Før man poster.
Ja, så har man tabt på forhånd.

Jeg kan ikke lide børn og who the f*** cares, mener du virkelig at jeg skal lyve end at skrive min ærlige mening?

john sommer:
Martin ser jeg som et sådant forbillede der kunne vise de unge iværksættere vejen, men at være forbillede forpligter tænk på kopieffekten.

Jeg forstår ikke hvorfor Thorborg skal enten undskylde og slette sin video eller tænke over han er et forbillede for flere nye iværksættere.
Hvis ingen er ærlige overfor dem selv og gemmer deres virkelig jeg.

Skal vi så opdrage de unge til at være falske og lyve om alt hvad der ikke passer den generelle mening?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 00:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Kenneth, 

Tvivler lidt på jeg ville få mere end 13 views på youtube hvis jeg havde sagt tilsvarende mens jeg stod i småregnvejr på altanen i århus en trist onsdag aften Skype-Wondering.. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:02

Martin :

@Kenneth, 

Tvivler lidt på jeg ville få mere end 13 views på youtube hvis jeg havde sagt tilsvarende mens jeg stod i småregnvejr på altanen i århus en trist onsdag aften Skype-Wondering.. 

Tænkte det samme, dog ville mit foregå på Amager på en mark.Skype-Giggle

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:02

Hej Jimi,

Der kan du se man skal lidt dybere ned før man kan se ? - derer jo andet end vore små forretninger der er vigtige for os.
Idea 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:02

Boysen :

Ærgeligt med den her hadske stemning , som  går op i størrelser på tissemænd. Men fred være med det, det var vel også udgangspunktet .

Skulle nok ikke have blandet med, og bare lade guruen dirigere masserne.

Jeg smutter, ydmygt, i seng

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 93
Fra  ECO Nordic Denmark Skrevet kl. 00:04
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:06

ps:

De eneste der stadig taler om Holger, er Martin, og nu også her.

Imorgen har vi heldigvis stadig en normal hverdag, hvor der nok skal blive debateret frem og tilbage angående rigets tilstand. Som der nu gør i et demokrati, og ikke i en råbekonkurrence

Og SÅ sover jeg ;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 00:07

Hold kæft hvor det godt gået Martin!

Jeg var ved at falde ned at stolen da jeg så din video, ca. 3-4 timer tidligere havde jeg diskuteret højlydt med min bedre halvdel om Holger og de andre ligegyldige ting som fylder aviserne.

Det sørgelige er at jeg tror at det er mission Impossible at gøre noget ved det, som Mogens fra list D siger, der er kun 3 muligheder for Danmark.

1. En landekrig
2. Statsbankerot
3. Stemme på liste D

Desværre har 90% af befolkningen ikke lyst til at tage stilling til denne problematik de vil heller underholdes med X-fucking factor eller med historier om Holger, det viser i en nøde skal at Tictanic snart synker.

Det mest groteske er at det er HOLGER som kommer til at betale prisen for denne ligegyldighed, det ved Holger ikke i dag, og den dag han bliver klar over det, har hasn mor sikker lært ham, at det var de andres skyld. Når så den samlede mængede Holger´s alle har det ad helvede til og syntes at det er de andres skyld, mon så ikke Mogens kunne tænke at få ret?

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:08

Hej Lasse,

Det drejer sig om empati og taknemmelighed - vi er ikke alene i verden og i omgang med os er det vigtigt at vi kan styre os ! Wink  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:13
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Henrik Nielsen:
Hvad fanden er der  nu galt med at en historie om Holger kommer frem? Det er i sig selv en enestående solstråle historie, som der er aboslut meget få af i danske medier, og klart, mange andre og mere vigtige historier bliver for en tid skubbet i baggrunden, men det er da til at leve med, sex, krig og afgifter... det skal vi nok komme til at høre mere om

Jeg hører heller ikke Thorborg sige at der er noget galt i at den historie kom frem. Men nok nærmere at nu har medierne malket den til sidste dråbe. Nu må det stoppe, og vi må komme videre.

Og det er jeg helt enig i.

Jeg synes også at det var uhyggeligt at Holger var væk, og jeg sendte også mange tanker til den lille mand da det blev mørkt og koldt. Og jeg var også glad, da jeg så at han blev fundet i god behold. Men alt det der skrives nu, interesserer mig ikke.

Men det interesserer tilsyneladende Danmark, men det er ikke så sært igen, når man læser diverse meningsmålinger om danskernes (naive) tro på fremtiden. Størstedelen regner jo med at alting snart bliver meget bedre, og oven i købet uden at vi behøver at gøre noget. Og så er det klart, at Holger stadig kan være rigtig interessant, hvis det er det man tror på :o)

Så jeg er helt enig i udsagnet "fuck Holger", men jeg tror til gengæld også at det var en fejl at komme med det. For godt nok har det skabt opmærksomhed, desværre bare ikke om emnet Thorborg forsøger at få fokus på, men om man kan tillade sig at sige sådan om en solstrålehistorie, der bare skal malkes til den er knastør, og så lidt mere.

Derudover er sammenligningen selvfølgelig forkert. De fleste mennesker der læser alle historierne om Holger i BT og EB, er næppe dem man skal forvente tager stilling til emner som "iværksætterskat". Primært fordi størstedelen ikke er i målgruppen, og sekundært fordi BT og EB ikke har fortalt dem at de skal interessere sig for det. Og med BT's fantastiske artikel, tyder det heller ikke på at de har tænkt sig det :o)

Ville være rart med en Video der hedder "fuck Pia k", der handler om en kommende lovgivning for webshopejere :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 7 ud af 14 (138 indlæg)