Hvad fanden er der nu galt med at en historie om Holger kommer frem? Det er i sig selv en enestående solstråle historie, som der er aboslut meget få af i danske medier, og klart, mange andre og mere vigtige historier bliver for en tid skubbet i baggrunden, men det er da til at leve med, sex, krig og afgifter... det skal vi nok komme til at høre mere om
Jeg hører heller ikke Thorborg sige at der er noget galt i at den historie kom frem. Men nok nærmere at nu har medierne malket den til sidste dråbe. Nu må det stoppe, og vi må komme videre.
Og det er jeg helt enig i.
Jeg synes også at det var uhyggeligt at Holger var væk, og jeg sendte også mange tanker til den lille mand da det blev mørkt og koldt. Og jeg var også glad, da jeg så at han blev fundet i god behold. Men alt det der skrives nu, interesserer mig ikke.
Men det interesserer tilsyneladende Danmark, men det er ikke så sært igen, når man læser diverse meningsmålinger om danskernes (naive) tro på fremtiden. Størstedelen regner jo med at alting snart bliver meget bedre, og oven i købet uden at vi behøver at gøre noget. Og så er det klart, at Holger stadig kan være rigtig interessant, hvis det er det man tror på :o)
Så jeg er helt enig i udsagnet "fuck Holger", men jeg tror til gengæld også at det var en fejl at komme med det. For godt nok har det skabt opmærksomhed, desværre bare ikke om emnet Thorborg forsøger at få fokus på, men om man kan tillade sig at sige sådan om en solstrålehistorie, der bare skal malkes til den er knastør, og så lidt mere.
Derudover er sammenligningen selvfølgelig forkert. De fleste mennesker der læser alle historierne om Holger i BT og EB, er næppe dem man skal forvente tager stilling til emner som "iværksætterskat". Primært fordi størstedelen ikke er i målgruppen, og sekundært fordi BT og EB ikke har fortalt dem at de skal interessere sig for det. Og med BT's fantastiske artikel, tyder det heller ikke på at de har tænkt sig det :o)
Ville være rart med en Video der hedder "fuck Pia k", der handler om en kommende lovgivning for webshopejere :o)