Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SU hjælp

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt - Du får ikke penge for April måned :-) Dvs. Ingen penge til udbetaling imorgen 

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:42

Andreas, hvis du ikke har noget arbejde efterfølgende må du skynde dig at melde dig arbejdsløs på det nærmeste jobcenter og få søgt kontanthjælp hos din kommune.

Nogen uddannelser giver dog ret til dagpenge på dimmitendsats, men det er først efter nogen uger. I mellemtiden kan man få hjælp af kommunen - evt som lån.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:51

Snak med din vejleder og din SU repræsentant på skolen.
Derefter ringer du til kristlig fagforening, som jeg skulle mene har en række uddannelser som man kan få dagpenge fra hvis du søger inden 14 dage efter endt uddannelse.

Får du nej hele vejen, træder du op på et jobcenter og få udfyldt kontanthjælp ansøgningen.
Der går et stykke tid før du modtager penge og hvis du bor i Københavns kommune kommer du normalt ikke i aktivering før der er gået 13 uger.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:41

Er dagpenge ikke bag ud betaling?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:50

Dagpenge er bagudbetalt.

Det er kontanthjælp også normalt, men jeg har læst at man bliver hjulpet når man står i situationen med at være færdig med den forudbetalte SU

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:53

Må prøve og kontakt mine sagsbehandler imorgen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)