Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til VIP club på webshop - Hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i skulle betale, lad os sige 100,- i oprettelsesgebyr, for at blive VIP kunde i en herretøjsforretning (webshop) med tøj i eksklusiv kvalitet, hvilke fordele skulle forretningen da tilbyde?

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:54

Hej Jannox

Spørgsmålet er nemmere at svare på hvis du vendte det om og spurgte...

Ville i give hundrede kroner for at være medlem hvis jeg tilbød...

Der er mange VIP klubber derude og de fleste af dem - er gratis netop fordi de ofte er med til at skabe loyalitet hos dine kunder.Så hvis jeg skulle betale for at være medlem - skulle du enten  tilbyde helt unikke produkter eller produkter til en pris, som jeg på ingen måde kunne skaffe til samme eller en bedre pris andre steder. 

Ellers skulle du gøre et eller andet, som gjorde det så meget nemmere for mig at handle via dig/ klubben. Jeg kan dog ikke lige se hvad det skulle være - når det nu er tøj vi taler om og det jo er en smagssag

- Kasper

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 14:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
100 kroner i oprettelsesgebyr gør ikke webshoppen til VIP eller ekslusiv. Det eneste det gør, er at skræmme kunderne væk. Der er flere webshops som har prøvet det, men jeg har ikke set nogle som har fået succes med det.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:49
jannox:

Hvis i skulle betale, lad os sige 100,- i oprettelsesgebyr, for at blive VIP kunde i en herretøjsforretning (webshop) med tøj i eksklusiv kvalitet, hvilke fordele skulle forretningen da tilbyde?

Det ved jeg sørme ikke. Måske noget i stil med at man som VIP for førsteret til at købe tøjet til nedsat pris - f.eks som VIP for man sådanne nogle udsalgspriser af vide to uger før alle andre.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:18

Jeg tror desværre heller ikke du får den store succes med den ide.. Og siden du spørger så kan du jo heller ikke selv finde fordelene..;-)

Hvis du vil have en form for "passiv" indkomst, som er så meget oppe i tiden, -så skal du finde noget der virkeligt sparker r.. - Og som giver folk værdi i deres hverdag.. men at give 100 kr. for et vip-medlemsskab til en tøjbutik - nej.. Jeg kan komme til forudsalg og kundeaftner alle andre steder gratis..

du må i tænkeboksen igen..;-)

vh/ Ulrik

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 13:29

Okay. Tusind tak for jeres indlæg. Kan godt se hvad i mener.

Jeg plejer selv at stå over hvis jeg skal betale for sådanne fordele som i nævner.

Derfor er jeg også mest interesseret i at høre hvad kunne få jer til at betale for det..?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)