Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering af nyt firma via eogs.dk/virk.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre Amino'er, der har haft mareridtslignende oplevelser, når de skulle registrere sig med et nyt firma på Erhvervs- og Selskabsstyrelsens hjemmeside, virk.dk?

På denne hjemmeside skal man ifølge E & S kunne registrere sig, men jeg har efter 3 forsøg måttet give op over for det forbandede MØGBRAS! Efterfølgende ringede jeg derind og spurgte, om der var alternativer til deres s.k.i... l.o.r..t......e... hjemmeside - og måtte selvfølgelig undskylde overfor hende, jeg talte med, at det ikke var hende, jeg var tosset på. Der ER et alternativ, yes, og jeg vidste godt, at man kan printe en registreringsblanket og indsende pr. snailmail, men jeg håbede bare på noget andet.

For det første kan man på hjemmesiden ikke bare få et CVR-nummer. Enten skal man registrere sig som moms-pligtig eller vælge en af de andre muligheder. Men hvis man ikke ved, hvad de andre muligheder dækker over, er man solgt. Man BEHØVER IKKE være moms-registreret! Jezzz!

For det andet, når man udfylder felter, udfylder hjemmesiden selv mange af felterne med noget forbandet vås! Fx fyldte den felterne med mit for-, mellem- og efternavn ud med 3650 - det er postnummeret for Ølstykke! Kors for noget JUKS! Telefonnummeret udfyldte den osse selv - det lignede en telefonbog, der havde været gennem en makulator!

For det tredie kan man, hvis man opdager, at man har foretaget et forkert valg, IKKE gå tilbage og rette det, SELVOM der findes en knap med tilbage! Kors for noget...&¤#!*!

Jeg har selvfølgelig indsendt en klage inkl. skærmbilleder med det MAKVÆRK, som hjemmesiden laver, men jeg ville bare høre, om andre Amino'er her har oplevet pinebænkens gru (hjemmesiden) og er kogt over!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37

Hej Poul,

Det var da en træls affære. Jeg vil bidrage med at sige, at jeg i sidste uge hjalp min samarbejdspartner med, at oprette sig derinde, og vi oplevede ingen problemer - så jeg forestiller mig det enten har været lokal-betinget eller en periodisk fejl.

Ikke desto mindre, så håber jeg du har fået styr på det. :)

Fortsat god dag.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:42

Hvor skal jeg begynde?! :-D 

Ved oprettelse satte de stavefejl ind i virksomhedsnavnet på CVR.dk selvom jeg havde skrevet det rigtige.

Da jeg skulle lukke biksen var bøvlet en farce som dit. Jeg forsøgte lidt af hvert før jeg ville ringe skrive/ringe til support. Det nåede jeg dog ikke, da jeg helt uopfordret blev ringet op af en sur og ubehøvlet dame, der spurgte hvad jeg lavede :-D Hjælpe kunne/ville hun dog ikke.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43

Tak for svar, Kim!

Jeg kan selvfølgelig ikke udelukke, at der kunne være tale om en fejl 40, men eftersom de skærmbilleder, jeg har indsendt, taler deres tydelige sprog, har jeg en rimelig indikation af en systemfejl et eller andet sted.

Men tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47

Tak, Gita! Pyha, så er jeg ikke den eneste...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 14:51

Må også sige at jeg ikke husker nogle problemer da jeg prøvede sidst. Dog var der nogle termer mv. jeg ikke var 100 % sikker på som ikke var specielt godt forklaret.

Jeg kunne dog godt gå tilbage og rette mine ting indimellem.

Du var sikkert uheldig at du løb ind i et ustabilt system, eller også har de opdateret siden til noget værre, siden jeg forsøgte :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)