Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 små firmaer savner den rette Revisor........

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 3 små firmaer med aktivitet indenfor café og boligudlejning. De er alle bogført i e-conomics, men savner den rette Revisor til dem og ikke mindst mig selv :)

Nogle bud?

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 07:46
Hvor du fra i landet ? :)
Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 08:14

Som udgangspunkt vil jeg også anbefale en revisor i nærområdet.

Via E-conomic er der dog muligheder for at finde en revisor et andet sted i landet, hvis det er det man ønsker. Jeg har sendt dig en PM.    

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:30

Steindorsson:

Jeg har 3 små firmaer med aktivitet indenfor café og boligudlejning. De er alle bogført i e-conomics, men savner den rette Revisor til dem og ikke mindst mig selv :)

Hejsa,

Prøv at tage en snak med Martin E. Jensen fra 123regnskab.dk, ham bruger jeg. 

Jeg kan varmt anbefale ham da jeg mener, at han er rigtig god til både regnskabsdelen, men især også at forklare de ting man ikke selv forstår med hensyn til regnskab.

Held og lykke med jagten.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 09:01

Hej,

Du skal være mere end velkommen til at kontakte os for et tilbud på hvad det vil koste hos os at få lavet regnsksaber for dine firmaer.

Vi har kontor i Taastrup men vores kunder ligger primært i København, dog med enkelte undtagelser fra det øvrige land. Du kan se mere på vores hjemmeside: www.revisorfirmaetlemo.dk eller kontakte mig på 42 22 49 32 eller morten@revisorfirmaetlemo.dk

Mvh.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:01

Hej

Det kunne være en god idé at lægge opgaven over på Amino Freelancer, så vil du meget hurtigt få nogle rigtige gode tilbud ligesom du kan sammenligne de indkomne forslag.

Tonny

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)