Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WebShop - Bliv godkendt – gratis.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 7 person

Hej webshop-ejere.

WebSjop Mærket skal i gang med en større markedsføringskampagne, men ønsker at få lidt ”fyld” ind på siderne først.

Vi tilbyder derfor webshops i forskellige kategorier GRATIS abonnementWebSjop Mærket i 3 måneder. Efter udløb af perioden er webshoppen ikke bundet af nogen aftale, men kan frit vælge at fortsætte eller stoppe med WebSjop Mærket.

Krav til webshops:

• Din webshop skal kunne godkendes, se: http://www.websjop.dk/krav-til-webshops.html
  • Du skal udfylde ansøgningsskemaet på: http://www.websjop.dk/ (klik på den gule ”Ansøg om godkendelse af webshop”)
  • Du vil modtage en faktura på kr. 0,-
  • Når godkendelsesprocessen er overstået får du tilsendt WebSjop Mærket + link.
  • WebSjop Mærket skal placeres på FORSIDEN af din webshop. Du må gerne placere det andre steder også, men forsiden er et krav.

Læs også starten på dette Amino indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/119871.aspx for mere info om WebSjop Mærket.

Dette tilbud stopper når vi synes vi har tilmeldinger nok, så skynd dig at tilmelde din webshop.

Hav en rigtig god dag.

Med venlig hilsen

WebSjop Mærket

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 16:05 | Låst

Hvad kan vi bruge det til?

Undskyld jeg spørger, men for mig ser det bare ud som om du har kopiret e-handelsfondens koncept.

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:06 | Låst
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 6 person

Hej ditbrugtmarked

Nu er det ikke for at lyde som en sur gammel mand, men jeg har altså lidt svært ved at se hvad man får for sine 299 / md?

Jeg går udfra at de websider der er 'tilmeldt' for nuværende er testere da de alle har samme adresse som jer selv og sådan helt basalt ikke opfylder jeres egne krav!?

E-Mærket er en not profit organisation hvad er i?

Hej fra Søren

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:08 | Låst

100% ubrugeligt.  Der kommer flere og flere af denne slags der tror de kan lave nogle let tjente penge. Jeg betragter folk bag sådan noget som plattenslagere.

xxx

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:25 | Låst
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 1 person

PJEDSTED:

100% ubrugeligt.  Der kommer flere og flere af denne slags der tror de kan lave nogle let tjente penge. Jeg betragter folk bag sådan noget som plattenslagere.

Folk der tager 2.200,- for en Fatboy First Block, når man kan få den for 1.800 andre steder - har en 100% ubrugelig forretningsstrategi - og jeg betragter dem som plattenslagere...

-----------

Ovenstående mener jeg selvfølgelig ikke - jeg forstår bare ikke, hvorfor man skal tale nedsættende om folk og deres forretning på denne måde???

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 17:54 | Låst

Allan I:

Folk der tager 2.200,- for en Fatboy First Block, når man kan få den for 1.800 andre steder - har en 100% ubrugelig forretningsstrategi - og jeg betragter dem som plattenslagere...  

Må da lige høre, hvor finder du dem til 1800 ? Smile 

Med venlig hilsen
Bastian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:34 | Låst

Bastian:

Allan I:

Må da lige høre, hvor finder du dem til 1800 ? Smile 

Med venlig hilsen
Bastian

Nu var priseksemplet jo ikke det vigtige i mit indlæg - det var måden at kommentere på jeg angreb. Wink

De 1.800,- fandt jeg på lomax.dk - jeg så dog efterfølgende, at Lomax' priser er ex. moms.

Men på fx stormagasinet.dk og designdelicatessen.dk har de billigere Fatboy produkter, samt gratis fragt (fx Headdemock og Original sækkestol), hvis dette er vigtigt for dig i forhold til mit indlæg. :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:16 | Låst
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 2 person

Bastian:

Undskyld jeg spørger, men for mig ser det bare ud som om du har kopiret e-handelsfondens koncept.

Hej Bastian.

Alt er vel en kopi af et eller andet!

EkstraBladet er en kopi af Berlingske, de fleste webshops en kopi af de første webshops og så videre ...

Forskellene på E-mærket og WebSjop Mærket / TrustPilot er mange.
Prisen er f.eks. under det halve :-)

Du kan læse mere om fordelene ved WebSjop Mærket på www.WebSjop.dk og har du en webshop er du da velkommen.

Mvh.

WebSjop Mærket

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:28 | Låst

Jeg ser ikke prisen som en fordel - Da man, som det ser ud nu, ikke får noget for pengene. Du skal diske op med en service der overgår de nuværende på markedet for at have en chance for at sætte foden i døren.

Jeg tænker "Innovativ" når jeg høre ordet "Iværksætter" - Ikke copycat.

Logoet virker også lidt tungt i farvevalget, jeg ville ikke placere det på i min webshop da det vil blive et forstyrrende element i designet. Der mangler luft og en mere standard farve.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:19 | Låst

Umiddelbart vil jeg tro at 90% af alle virksomheder er en direkte kopi af en anden virksomhed eller videreudvikling af et andet koncept/ide.

Der findes meget få virksomheder som ikke har kopiret, hentet inspiration eller skævet til andre spillere på markedet.

Om der er brug for en kopi af emærket eller hvad det nu er en kopi af, aner jeg ikke. Men at man kopirer andres koncepter/ideer er ikke noget nyt. Det kalder man for konkurrenter :-)

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)