Lyder som et fedt nok koncept, der dog efter min mening ikke har så meget værdi endnu, da forbrugeren ikke kender mærket, men det skal jo nok komme. Og gode priser!
Men jeg undrer mig dog hvordan i vil praktisere nedenstående? Hvis jeg har en webshop der kun sælger eksklusive ure til +5000. Det er selvfølgelig også worst-case scenario, men så bliver de der 299 om måneden lige pludselig ikke så meget.
ditbrugtmarked:
Opfølgning:
Stikprøvekontroller og uanmeldte testkøb
Kontrol ved specifikke brugerhenvendelser
Men super fedt koncept ligesom ShopNyt, og jeg håber at i vil få en masse succes med det. Vil helt sikker huske jer når jeg forhåbentligt snart får en webshop på benene!
Sådan som jeg ser det, er det jo ganske enkelt et kvalitets stempel?
Hvilket jo også kan være en rigtig god ting. Men som jeg var inde på så har det ind til videre meget lidt værdi, indtil Websjop-mærket er noget der fremstår som troværdig og sikkert over for forbrugeren.
Et forslag kunne være at i stillede nogle garantier over for webshoppens kunder således at hvis webshoppen alligevel ikke lever op til gældende dansk lovgivning og til jeres betingelser for kvalitets-stemplet, så har i nogle aftaler/kontrakter med webshoppen, så kunderne er meget bedre stillet. Jeg ved ikke hvordan dette helt præcist kan fungere i praksis, men det er jo først når i skaber værdi for (potentielle) kunder, at i skaber en egentlig værdi for webshoppen.
Men jeg undrer mig dog hvordan i vil praktisere nedenstående? Hvis jeg har en webshop der kun sælger eksklusive ure til +5000. Det er selvfølgelig også worst-case scenario, men så bliver de der 299 om måneden lige pludselig ikke så meget.
Hej Jonas.
Så får vi jo nok testet returretten samtidig :-)
Mvh.
WebSjop Mærket
Haha! Der var jeg godt nok ikke så skarp!! Selvfølgelig...