Hvad er Kvote 2 ? Er der e Kvote 2 på HA (erhvervsøkonomi)? og hvad betyder det på denne her uddannelse hvis der er kvote 2 ? |
op
Hvad er Kvote 2 ? Er der e Kvote 2 på HA (erhvervsøkonomi)? og hvad betyder det på denne her uddannelse hvis der er kvote 2 ? |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
op |
Hvis man dumper engelsk på B, og man vil komme ind på HA (erhvervsøkonomi) og det er spcifikke at have engelsk på B. kan man så komme ind på kvote 2 ?
|
Kvote 2 kan defineres på forskellige måder.. Nogle uddannelse ser også forskelligt på det... Hvis jeg var dig, så ville kontakte en studievejleder på HA og rette spørgsmålene mod hende.. Hun vil med sikkerhed svare på det da hun arbejder med det til hverdag...
God weekend. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Der er ingen kvote 2 til HA... Så længe du har snittet kommer du ind, hvis uddannelsen da ikke er fyldt op på forhånd :D |
På hvilken måder kan det defineres så?
|
Kvote 2 er en del af KOT tilmelding. Med hensyn til HA, så skal du have bestået Engelsk på minimum B niveau for at blive taget i betragtning. Læs mere om Kvote 2 (som iøvrigt kom som den første i Google ved at søge "hvad er kvote 2") her på UG.dk |
Mobilabonnement og aviser - #retrostil
Der er Kvote 2 til HA, der er godt nok ikke så mange som bliver optaget igennem det, men det er muligt. |
Mobilabonnement og aviser - #retrostil
hvad hvis alt andet er perfekt, men man bare dumpet engelsk B ? Er der egentlig muligheder for at tag en re-eksamen hvis man dumper et fag? |
hvad hvis alt andet er perfekt, men man bare dumpet engelsk B ? Er der egentlig muligheder for at tag en re-eksamen hvis man dumper et fag? |