Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig linkbuilding - se her!

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tilbyder linkbuilding til en meget billig penge. Jeg er relativt ny på dette forum, men har allerede behandlet nogen ordrer her på amino med nogen, som stadig behandles. Hvad kan jeg tilbyde? Jeg kan tilbyde en konkurrencedygtig form for linkbuilding.

450,- for en af disse pakker:
3 * 7000 profil backlinks (delvist med anker - op til 9 søgeord og 3 links eller op til 3 søgeord og 9 links)

eller

3 * link pyramider med 250 high pr forum profil links med yderligere 5000 links til de 250 links

eller

3 * ca 150 bookmark

* Jeg skal dog informere om, at disse er lavet ved brug af software og ikke manuelt
** Er du bekymret om det høje antal links, og hvilken effekt det vil have at der kreeres så mange links på én gang? Profil backlinks opdages ikke fra den ene dag til den anden, men indekseres LANGSOMT over flere måneder så google netop ikke opdager en hel masse links på én gang. Af en pakke med 7000 backlinks vil du kun se nogen hundrede indekserede efter 3 uger, og hvis det anmodes, vil jeg efter 1 måned tjekke hvilke, som er indekserede, og hvis flere ønskes indekseret hurtigere, vil jeg sætte et linklicious account op.

Spørg endelig, hvis i har nogen spørgsmål i tråden eller i en besked =)

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02

Tja... Hvorfor ikke betale dig ca. ligeså meget per gang som selve softwaren koster? Det giver måske mening i nogens øre - men ikke i mine.

Held og lykke med det alligevel.

I øvrigt kan man, hvis man er interesseret gå ind på http://warriorforum.com, og kigge deres special-offers igennem. . . Der burde man kunne finde disse software - i høj kvalitet.

Det er ikke for at ødelægge din tråd - tag det som du vil :-)

Go' aften...

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:05

Offtopic: Burde flyttes til kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig" ...

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 23:09

Morten88:

Tja... Hvorfor ikke betale dig ca. ligeså meget per gang som selve softwaren koster? Det giver måske mening i nogens øre - men ikke i mine.

Held og lykke med det alligevel.

I øvrigt kan man, hvis man er interesseret gå ind på http://warriorforum.com, og kigge deres special-offers igennem. . . Der burde man kunne finde disse software - i høj kvalitet.

1. Softwaren koster betydeligt mere
2. Det tager god tid at sætte sig ind i alle de forskellige programmer for at bruge dem bedst muligt
3. Der er løbende udgifter både af server og proxies

Folk er selvfølgelig frit stillede til at gøre, som de vil, men jeg tilbyder en service, som jeg selv bruger på mine egne sider, og som næsten har skubbet min seneste wordpress side til side 1. Den blev registreret i Januar.

FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Kevin:

Korrekt, og det er hermed gjort :)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bare lige så ingen er i tvivl. Han har købt et stykke software, som spammer forskellige forums, blogs osv. for at skaffe links. Det der i virkeligheden sker, er at Google vil straffe dig fordi det er åbenlyst at det er spam. Hvis Google ikke selv finder ud af det, så skal de folk eller firmaer der bliver udsat for det nok anmelde din hjemmeside - og så bliver du straffet.
Det er vigtigt at fortælle hvilke enorme risici der er forbundet ved de services du nævner i tråden.  

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 23:14

Kevin:

Undskyld - jeg vil indrømme, jeg var klar over dette, men den kategori rummer alle slags tilbud, og dette opslag henvender sig særligt til søgemaskineoptimering, og jeg håbede derfor, at jeg ville have lov til at poste her i stedet.

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 23:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Andreas Linde:
Bare lige så ingen er i tvivl. Han har købt et stykke software, som spammer forskellige forums, blogs osv. for at skaffe links. Det der i virkeligheden sker, er at Google vil straffe dig fordi det er åbenlyst at det er spam. Hvis Google ikke selv finder ud af det, så skal de folk eller firmaer der bliver udsat for det nok anmelde din hjemmeside - og så bliver du straffet.
Det er vigtigt at fortælle hvilke enorme risici der er forbundet ved de services du nævner i tråden.  

Jeg kender mange online, som bruger disse metoder, og som aldrig er blevet straffet. Jeg er heller ikke blevet straffet det 1½ år, jeg har arbejdet med SEO, og jeg har forsøgt ting, som var betydeligt mere voldsomme end dette.

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 23:21
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Andreas Linde:

Og hvis google straffede så let, ville SEO snarere gå ud på at spamme ens konkurrenter, end at bygge links til egen side. =)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:21

Thomas Jepsen:

Andreas Linde:

Jeg kender mange online, som bruger disse metoder, og som aldrig er blevet straffet. Jeg er heller ikke blevet straffet det 1½ år, jeg har arbejdet med SEO, og jeg har forsøgt ting, som var betydeligt mere voldsomme end dette.

Hvorfor tror du at de anerkendte SEO-eksperter ikke bruger de metoder? Fordi det bliver opdaget på et eller andet tidspunkt - eller at det i bedste fald ingen betydning har. Links fra sider som ikke har relevant indhold har næsten ingen værdi, og engelske sider, som dit software skaffer links fra, kan ikke bruges til hjemmesider med ren dansk tekst. 

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)