Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig linkbuilding - se her!

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Ofte er der opbakning til, at det er for dårligt at SEO branchen ikke selv får ryddet op i den slags. Men når det sker er der bare ikke så meget opbakning til det.

Jeg har opgivet at advare mod risikable SEO strategier her på Amino. Det er for meget op ad bakke. Det er lidt trist, men jeg orker bare ikke rigtig de tåbelige diskussioner, der som regel kommer ud af det.

Der er jo også grænser for, hvor meget tid det kan betale sig at bruge på at få det samme skidt skudt i skoene. Jeg er samme sted som du Yes

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:

Mikkel deMib Svendsen:

Ofte er der opbakning til, at det er for dårligt at SEO branchen ikke selv får ryddet op i den slags. Men når det sker er der bare ikke så meget opbakning til det.

Jeg har opgivet at advare mod risikable SEO strategier her på Amino. Det er for meget op ad bakke. Det er lidt trist, men jeg orker bare ikke rigtig de tåbelige diskussioner, der som regel kommer ud af det.

Der er jo også grænser for, hvor meget tid det kan betale sig at bruge på at få det samme skidt skudt i skoene. Jeg er samme sted som du Yes

Ærgerligt vi ikke kan bredde diskussionen lidt ud. Jeg er bestemt ikke tilhænger af at købe links på den måde mr. Jepsen tilbyder og jeg bryder mig endnu mindre om hele den måde det bliver kommunikeret ud på. 

Mit problem er at jeg ikke er helt med på hvorfor eksempelvis profillinks skulle være en skadelig SEO-strategi. Jeg har tidligere været af den opfattelse at f.eks. et profil link ikke kunne være skadeligt men derimod blot ikke have nogen værdi. 

Vi har tidligere arbejdet med disse ting på vors egne nichesites og har aldrig oplevet noget negativt i forhold til straf fra google, jeg har heller ikke hørt om andre fra nichebranchen der har oplevet straf pga disse links. Jeg går ud fra det er den risiko I mener der er, altså at blive straffet (?). Jeg har generelt været af den opfattelse at google kun i ekstremt få tilfælde straffer en side for at blive linket til da man ellers kan lave negativ SEO til sine konkurrenter. 

Hvis ikke Rosenstand og DeMib ønsker at gå dybere ned i denne problemstilling ville jeg være meget glad hvis der er andre af de rigtigt tunge SEO-drenge herinde der kan svare på om hvorvidt links, f.eks. profillinks, kan være en risikabel SEO-strategi og hvorfor.

Jeg har hele tiden været af den modsatte opfattelse, men jeg kan forstå de herrer er uenige, men uden jeg kan få en forklaring, hvilket nager mig Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:52
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Sikke dog en tåbelig diskussion.

Et link fra PR2 er et link fra PR2. Et link fra PR3 er et link fra PR3. Der kan være noget med sprog som tæller ned og fra samme branche kan tælle op, men 2+2=4. Om det så er kommet fra software eller om det kommer fra en Guru indenfor SEO, der har skrevet det i hånden, så er det stadigvæk et PR2 link.

Du må ikke købe et link er googles politik. Fint - men så må du altså heller ikke sætte en Inder til at lave linkbuilding for dig. Tror I google sidder og vurderer, hvem der bryder deres regler mindst? Eller om et link er betalt via sitet eller der er brugt software?

Eller hvis det var så superkriminelt, så google giver visse sites en straf, så var det jo bare at køre denne software med links til de sites, der ligger over en - så bliver de bannet og man har internettet for sig selv.

Det her er et forsøg på fra dyre konsulenter, at holde priserne oppe på markedet. For når alt kommer til alt handler SEO om 20% regler der skal overholdes på dit site og 80% linkbuilding.

Lad os istedet håbe, at algoritmerne hos Google og Bing snart bliver ændret, så det ikke længere er nødvendigt at spamme nettet med ligegyldige links. For det er da det mest ligegyldige parameter at vurdere et site ud fra, når der sidder aber overalt og udfører linkbuilding. Det hele bliver manipulerede resultater - om det kommer fra software eller en guru, der skriver det i hånden, så er et link et link!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:52

Som opfølger til forrige indlæg skal jeg lige sige at jeg er klar over der findes tilfælde hvor sites er blevet straffet for at have inbound links fra diverse linkfarms (ofte et helt netværk af disse sider) og andre shady sites, men jeg kan ikke se det er det Mr. Jepsen tilbyder. 

Jeg håber stadig meget at andre vil deltage i denne diskussion så jeg/vi kan blive lidt klogere Smile

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:00

JonasJ

Jeg er ret uenig i dit indlæg. Googles algoritme er trods alt langt mere kompliceret end du giver udtryk for, og onsite SEO samt content er en vigtig del ligesom linkbuilding er det.

Jeg er faktisk ret ked af dit svar da det lige præcis er grunden til Rosenstand og DeMib ikke gider svare i tråden, men jeg forstår dem godt når det er den slags svar der kommer. Du har jo ikke engang hørt deres forklaring før du dømmer dem. 

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:28

Thomas Frost:
Ærgerligt vi ikke kan bredde diskussionen lidt ud. Jeg er bestemt ikke tilhænger af at købe links på den måde mr. Jepsen tilbyder og jeg bryder mig endnu mindre om hele den måde det bliver kommunikeret ud på. 

Hvad for en måde bliver det kommunikeret på?

Thomas Frost:
Hvis ikke Rosenstand og DeMib ønsker at gå dybere ned i denne problemstilling ville jeg være meget glad hvis der er andre af de rigtigt tunge SEO-drenge herinde der kan svare på om hvorvidt links, f.eks. profillinks, kan være en risikabel SEO-strategi og hvorfor.

Den generelle opfattelse, når jeg læser rundt på fora er, at profil links bare tæller mindre, men de tæller skam stadig. Jeg kan heller ikke se, hvorfor de skulle være skadelige - der er trods alt folk, som hyrer folk i Østen til at bygge samme type links bare langsommere.

Thomas Frost:
Jeg er ret uenig i dit indlæg. Googles algoritme er trods alt langt mere kompliceret end du giver udtryk for, og onsite SEO samt content er en vigtig del ligesom linkbuilding er det.

Jeg er bestemt enig i, at deres algoritme er kompliceret, men som der er også er pointeret ovenover, tilbyder jeg ikke cloaking eller andet, og linkbuilding kunne jo gøres destruktivt, hvis der blev straffet super let af google.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 12:36

Thomas: jeg ville sende dig en pm med et spørgsmål men kan ikke se hvordan man gør - kan du ikke sende mig en email på kenneth@blincseven.com ? :)

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:50

Thomas Rosenstand:

Mikkel deMib Svendsen:

jeg glad for i gør evt.

ved godt i spare nogle folk nogle kr. men man kunne evt. støtte jer på alle mulig måder , jeg henviser alle til jeres seo bøger , for i gør et godt stykke arbejde

kunne være man skulle støtte jer endnu mere for det gode arbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Tak for det, Mikael. Du gør såmænd rimeligt, og for mit vedkommende skal du ikke tænke mere over det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Thomas Rosenstand:

Mikkel deMib Svendsen:

jeg glad for i gør evt.

ved godt i spare nogle folk nogle kr. men man kunne evt. støtte jer på alle mulig måder , jeg henviser alle til jeres seo bøger , for i gør et godt stykke arbejde

Der er jeg 100 % med dig Michael, nu har jeg prøvet de 2 gratis vertioner fra begge de herrer.

og de gratis vertioner give et rimligt godt svar på de fleste spørgsmål.

Når man har læst dem, køber man så rimeligt hurtigt de "rigtige" (eller jeg gjorde)

Der får man de sidste guldkorn, og en rigtig god forklaring på det, man er i tvivl om.

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)