Her kommer et dejligt, simpelt, nemt og på alle andre måder dumt spørgsmål; Men jeg har altså bare givet op nu. Jeg fik her den anden lyst til at prøve at lave en affiliate side med ipod priser. (men jeg lægger ikke flere links, end det jeg har i signaturen, for siden er ikke færdig, og tråden er ikke skabt for linkbuilding Jeg har oprettet mig på Tradedoubler, og er blevet godkendt som partner til CDON.com, Mytrendyphone samt Pixmania. Siden er kommet på, det ser fint ud, jeg har lavet en smule linkbuilding, jeg er klar til at skrive en masse artikler til siden - Jeg mangler faktisk bare nogle affiliate links til blandt andet CDON. Det er her, at det går galt. Jeg vil gerne have affiliate linket, selve linkkoden, så jeg bare kan indsætte den i et billede - altså en 'Køb her' knap eller lignende. Men når jeg prøver at fremskaffe et link med Tradedoubler, sker det ikke med html; Det sker med javascript eller iframe. Det er fint for meget, men jeg kan ikke bruge det, når jeg skal bruge et almindeligt link! Er jeg en kæmpe hat til Tradedoubler, har jeg fuldstændigt overset hvor man skaffer normale, links uden javascript, eller skal jeg finde alternative løsninger på problemet? |
Gå ind på selve programmets side, og i højre kolonne er der et link der Klik her for at lave linket. Den trykker du så bare på, og derinde indtaster du så dit ID og program-ID, og deeplinket, og så genererer den et link til dig :-)
Med venlig hilsen
Din fremtidige konkurrent