Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er en kæmpe klovn med affiliate links: Kan du hjælpe?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kommer et dejligt, simpelt, nemt og på alle andre måder dumt spørgsmål; Men jeg har altså bare givet op nu.

Jeg fik her den anden lyst til at prøve at lave en affiliate side med ipod priser. (men jeg lægger ikke flere links, end det jeg har i signaturen, for siden er ikke færdig, og tråden er ikke skabt for linkbuilding Angry )

Jeg har oprettet mig på Tradedoubler, og er blevet godkendt som partner til CDON.com, Mytrendyphone samt Pixmania. Siden er kommet på, det ser fint ud, jeg har lavet en smule linkbuilding, jeg er klar til at skrive en masse artikler til siden - Jeg mangler faktisk bare nogle affiliate links til blandt andet CDON. Det er her, at det går galt.

Jeg vil gerne have affiliate linket, selve linkkoden, så jeg bare kan indsætte den i et billede - altså en 'Køb her' knap eller lignende. Men når jeg prøver at fremskaffe et link med Tradedoubler, sker det ikke med html; Det sker med javascript eller iframe. Det er fint for meget, men jeg kan ikke bruge det, når jeg skal bruge et almindeligt link!

Er jeg en kæmpe hat til Tradedoubler, har jeg fuldstændigt overset hvor man skaffer normale, links uden javascript, eller skal jeg finde alternative løsninger på problemet?

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 17:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gå ind på selve programmets side, og i højre kolonne er der et link der Klik her for at lave linket. Den trykker du så bare på, og derinde indtaster du så dit ID og program-ID, og deeplinket, og så genererer den et link til dig :-)

Med venlig hilsen

Din fremtidige konkurrent Wink

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:13

Jeg tænkte det nok; Det var bare mig, der ikke kunne gennemskue det. Jeg gruer for fremtiden, hvis min konkurrent må hjælpe mig med noget så simpelt, som at generere et link.

Mange tak for hjælpen! 

Med venlig hilsen

En konkurrent, du næppe bør frygte for nu. Wink

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 17:28

Halfdan Timm:
Jeg tænkte det nok; Det var bare mig, der ikke kunne gennemskue det. Jeg gruer for fremtiden, hvis min konkurrent må hjælpe mig med noget så simpelt, som at generere et link.

Vi har jo alle vores forskellige kompetencer :-)

Apropos det med konkurrenter, så må jeg nu nok indrømme at du ikke har det store at frygte herfra. Jeg opgav siden for et stykke tid siden, da konkurrencen simpelthen var for høj i forhold provisionen :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:30

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:40

Ganske nyttigt link - tak for det, det vil jeg læse med det samme! :-)

Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:16

Hej Halfdan

Jeg er account manager for www.webgains.dk og vil gerne oplyse at vi har en

deeplink creator, hvor affiliatene meget nemt og hurtigt selv kan bygge deres links. Så er det kun copy/paste og du har det ønskede program på din hjemmeside.

Du er meget velkommen til at kontakte mig, jeg vil gerne guide dig i gang- det tager max 10 min. :)

Best regards/ med venlig hilsen
Rhea Riis
Account Manager

Webgains Denmark
ad pepper media Denmark A/S
Emdrupvej 28b
2100 København Ø
Denmark

Tel.: +45 88 80 42 93 begin_of_the_skype_highlighting            +45 88 80 42 93      end_of_the_skype_highlighting
fax: +45 70 20 83 87

Msn: rriis1@hotmail.com
e-mail/ : rriis@webgains.dk
site: www.webgains.dk
blog: http://blog.webgains.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)