Jeg startede kamerabloggen engang i august måned sidste år. Da jeg interesserer mig for kameraer. Desværre har jeg ikke haft den tid der skal til at vedlige holde sådan en blog.
Bloggen er bygget op på Wordpress med et premium wordpress theme til omkring 700kr.
Der har været 97 besøgende den sidste måned hvorfra 23 er organisk og 20 direkte.
Det er selvom bloggen ikke har været opdateret siden august. Så der ligger et potentiale til noget meget større. Selve nyhedsbrev modullet er Mailchimp. Siden er ikke blevet markedsført. Der har været en indtjening på omkring 200kr. Webhotellet medfølger ikke.
Auktionen slutter fredag den 25 Marts 2011 klokken 21:00.
Start bud 1kr og budforøgelse 50 kr
Giv et bud via PB eller på e-mailen: mail@kamerabloggen.dk
Med venlig hilsen
Àsgeir Gunnarson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Som du kan se i mit tidligere indlæg, bemærkede jeg også du havde skrevet dette efterfølgende. Men vil dog ikke mene det "lovliggøre" handlingen blot ved at du selv står for indlæggene med bud. Det er jo det samme, blot under andet navn.
Held og lykke med salget ihvertfald :-)
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Som du kan se i mit tidligere indlæg, bemærkede jeg også du havde skrevet dette efterfølgende. Men vil dog ikke mene det "lovliggøre" handlingen blot ved at du selv står for indlæggene med bud. Det er jo det samme, blot under andet navn.
Held og lykke med salget ihvertfald :-)
Tror du har misforstået mig. Jeg vil ikke opdatere auktionen ved at skrive nye indlæg.
Men derimod redigerer mit debat indlæg :-)
Med venlig hilsen
Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling