Hej Aminoer Som jeg bruger AdWords på. |
ja :)
Hej Aminoer Som jeg bruger AdWords på. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
ja :) |
Ja, det kan sagtens passe. Det er endda i den lave ende for den branche - og MEGET lavere end mange andre brancher. Prøv f.eks. at sætte en advokat kampagne op i USA - der skal du være heldig hvis du kan få kliks til under $40 !! :) |
Da jeg begyndte med Adwords i 2005 fik jeg ofte kunder indenfor rengøringsservice i København for ca. 2 kroner pr. stk. Og der var dagligt henvendelser fra potentielle kunder. Da jeg stoppede med Adwords i 2010 var prisen oppe på 16-18 kroner for at ligge i top 3, altså i venstre side over de organiske resultater. Da det slet ikke kunne betale sig fik jeg en "Adwords-ekspert" til at sætte en kampagne op, men efter 2 måneder pillede jeg den ned da det var rent underskud. Jeg prøvede også det samme da Bing blev lanceret for et par år siden og klikpriserne var helt vildt lave, men ingen resultater og næsten ingen besøgende! Siden da har vi klaret os rigtigt godt (med gode råd fra aminoer, TAK) rent organisk og det synes jeg er OK under en krise;) Hvad gjorde vi egentlig før Amino BH Lars |
Hold da op :) |
Ingen kan sige om din klikpris er høj eller lav, før man dykker lidt længere ned i din konto. |
Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!
Hej Frederik |
Hejsa, |
Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!
Jeg har fået reduceret nogle af mine klikpriser med ca 50 % igennem budstrategier. Nu er jeg nede på mellem 10 til 18 kr per klik. |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.