Vi er ved at redesigne en masse på webshoppen, og har arbejdet med en masse forskellige ideer, som skulle nedsætte visse dele af arbejdsbyrden på bestemte områder... Rigtig mange sender nemlig en mail, hvori de spørger om vi har vores solbriller på lager, eller hvor lang tid det evt tager os at bestille dem hjem, ligesom flere andre webshops kører efter. Derfor er vi ved at teste lidt, og er kommet frem til følgende løsning, som gerne skulle minimere antallet af mails i fremtiden... Skal den grønne stjerne være inde ved selve produktet, som det kan ses HER, eller skal vi i stedet flytte det ud i mærkeoversigten HER? Hva mener du, og hvorfor? Gerne en grundig begrundelse |
Fashion-Seller:Skal den grønne stjerne være inde ved selve produktet, som det kan ses
Efter min mening skal den være under produktet, jeg ser den nemlig ikke under mærkeoversigten, jeg gætter på det er den grønne pris du mener ?
En anden ting i burde kikke på er større fonte under jeres produkter, det for mig at se 10px i bruger hvilket gør det meget besværligt at læse ;)
/allan