Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening om dette nye tiltag

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Efter min mening skal den være under produktet, jeg ser den nemlig ikke under mærkeoversigten, jeg gætter på det er den grønne pris du mener ?

Det er den grønne stjerne, som du pt kan se ved siden af produkt billedet, hvor der står "IN STOCK"...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:29

BZR:

On topic:

Lagerstatus bør være tydeligt markeret, hvis det er et stort problem for jer. Det vil sige alle de steder, hvor I kan slippe afsted med det - og i dit tilfælde to steder. Jeg desuden svært ved at gennemskue, hvad der indikerer, om noget er på lager eller ej - er det udelukkende farven?

Hvad med at angive det med "In stock" eller "Out of stock", samt en grøn eller rød farve?

Hvis du går ind HER, så er frygten bare, at det ender som en skov en forårsdag, hvor bladene skyder ud... Totalt grønt, som måske forvirre øjet...

Alle varer er på lager, og når en varer er udsolgt, så deaktiveres den automatisk. Dvs kunden vil kun opleve at finde varer, som er på lager...

BZR:

Det her er ikke ment som en fornærmelse, men jeg undrer mig over, hvorfor I ikke skifter til en anden webshop-platform?

Jeg synes shoppen ser lidt underlig og outdated ud, og jeg ville personligt ikke selv handle i den, hvis det ikke var fordi jeg kendte dig herinde fra.

Er det noget I selv har tænkt over? For i så fald er det da lidt mærkeligt, at lappe på den eksisterende platform. 

Omvendt kan jeg forstå på dig, at I sælger en helt masse, og så er det jo sikkert fint nok, som det er. Tænkte bare om ikke I ville kunne sælge endnu mere, hvis I investerede i en ny platform, som jo ikke nødvendigvis behøver koste en formue.

Folks ærlige mening kan man aldrig blive stødt over... ;D

Vi har tænkt over det, men det ligge et stykke ude i fremtiden... For det første starter sæsonen nu, og derfor vil det være dumt at miste den, fordi vi lige lavede nogle voldsomme ændringer...
Dernæst er vores webshop med solbriller blot en i et større netværk, da vi har dropshipping aftaler i mange lokale lande. Dvs det er ik en shop, som der skal ændres, men noget der ligner 12-15 stk...

Siden konvertere godt, men dermed ik sagt, at det ik kan blive bedre...

KondomFrans har en helt anden målgruppe, som ik er nær så kræsne, og det er svært at se, hvordan vi kan gøre vores shop ligeså simpel. Vi har pt over 2000 produkter, og vi runder meget snart 3000 stk...

Men der kommer en større redesign af layoutet, hvilket især gælder forsiden mm...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:33

Amaris Charvell:

Jeg kan personligt ikke se nogen god grund til at I ikke skulle kunne have det på begge sider? Jeg synes at det ser rigtig fint ud inde på selve produktsiden, men hvorfor ikke også sætte samme mærke, bare i mindre størrelse, på produktoversigten?

Frygten er, at hvis der bare er grønne mærker over alt, så bliver det så voldsomt, at øjet ignorere det, og dermed er intentionen bag "mærkningen" lidt udvandet...
Vi vil jo gerne spare tid på besvarelse af mails, om varerne er på lager, og desuden bespare vores kunder for at sende alle disse mails...

Amaris Charvell:

På den måde kan folk selv vælge kun at gå ind og kigge på dem de kan se der er på lager. Samtidig synes jeg at det er fint at beholde den på selve produktsiden. Der springer det lidt mere i øjnene, og kan minde folk om at de faktisk er på lager, så de ikke behøver at bombardere jer med mails.

Det er nemlig det, som vi også er nået frem til... Men ville lige høre folk herinde, da vi nu har diskuteret det frem og tilbage i over 2 mdr. Så jeg er vel lidt inhabil rent vurderingsmæssigt efterhånden hehe

Amaris Charvell:

Samtidig kan folk jo havne på såvel produktsiden som produktoversigten, afhængigt af hvordan de finder frem til jeres side, og så er det vel kun et plus, hvis de med det samme kan se om varen er på lager, inden de ryger til tasterne.

Sådan set med kunde(sol)brillerne på, synes jeg at det vil være en meget god løsning.

Vi prøver at sende kunderne direkte fra Google, Bing og alle andre sider direkte til undersiderne eller produktsiderne... Så de skal igennem den korteste vej til produktet...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:34

Kristian Ole Rørbye:

De skal helt sikkert være synlige inde på selve produktet, da det er her kunden beslutter sig og har mulighed for at ligge produktet i kurven.

En helt anden ting er, at jeg mener Jeres købsknap burde blive meget mere tydelig og større, pt. er den meget svær at se.

Du har samme holdning som jeg ;D

Købsknappen bliver større og mere tydelig. Det er en del af det nye design, som kommer online i løbet af 1-2 uger ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:36

Lagersalg123 - JEN:

Jeg ville lade den være ved selve produktet, og jeg ville måske gøre ikonet til en "in stock - buy NOW" knap som et call 2 action react.

Det var faktisk en god ide, som vi slet ik har overvejet!

Lagersalg123 - JEN:

Hvis det er på mærkeoversigten, så risikerer I (hvis der er udsolgt af flere modeller samtidig) at det lige pludseligt fremstår som en del varer der ikke er på lager, selvom det måske kun er 1-2 dage eller hvad det måtte være. Så en oversigt over hvad der "ikke" kan købes, er for mig et no-go

Alle udsolgte produkter deaktiveres automatisk, så der vil kun værre produkter online, som er på lager. Men frygten er lidt, at oversigten over et mærke bliver totalt forårsgrøn, og effekten derfor forsvinder...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)