Det er den grønne stjerne, som du pt kan se ved siden af produkt billedet, hvor der står "IN STOCK"... |
BZR:On topic:
Lagerstatus bør være tydeligt markeret, hvis det er et stort problem for jer. Det vil sige alle de steder, hvor I kan slippe afsted med det - og i dit tilfælde to steder. Jeg desuden svært ved at gennemskue, hvad der indikerer, om noget er på lager eller ej - er det udelukkende farven?
Hvad med at angive det med "In stock" eller "Out of stock", samt en grøn eller rød farve?
Hvis du går ind HER, så er frygten bare, at det ender som en skov en forårsdag, hvor bladene skyder ud... Totalt grønt, som måske forvirre øjet...
Alle varer er på lager, og når en varer er udsolgt, så deaktiveres den automatisk. Dvs kunden vil kun opleve at finde varer, som er på lager...
BZR:Det her er ikke ment som en fornærmelse, men jeg undrer mig over, hvorfor I ikke skifter til en anden webshop-platform?
Jeg synes shoppen ser lidt underlig og outdated ud, og jeg ville personligt ikke selv handle i den, hvis det ikke var fordi jeg kendte dig herinde fra.
Er det noget I selv har tænkt over? For i så fald er det da lidt mærkeligt, at lappe på den eksisterende platform.
Omvendt kan jeg forstå på dig, at I sælger en helt masse, og så er det jo sikkert fint nok, som det er. Tænkte bare om ikke I ville kunne sælge endnu mere, hvis I investerede i en ny platform, som jo ikke nødvendigvis behøver koste en formue.
Folks ærlige mening kan man aldrig blive stødt over... ;D
Vi har tænkt over det, men det ligge et stykke ude i fremtiden... For det første starter sæsonen nu, og derfor vil det være dumt at miste den, fordi vi lige lavede nogle voldsomme ændringer...
Dernæst er vores webshop med solbriller blot en i et større netværk, da vi har dropshipping aftaler i mange lokale lande. Dvs det er ik en shop, som der skal ændres, men noget der ligner 12-15 stk...
Siden konvertere godt, men dermed ik sagt, at det ik kan blive bedre...
KondomFrans har en helt anden målgruppe, som ik er nær så kræsne, og det er svært at se, hvordan vi kan gøre vores shop ligeså simpel. Vi har pt over 2000 produkter, og vi runder meget snart 3000 stk...
Men der kommer en større redesign af layoutet, hvilket især gælder forsiden mm...