Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Page Rank = 0 !!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 10
Fra  Tourstart ApS Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

www.tourstart.org er nu live på andet år, og vi har pænt meget indhold og tilfredsstillende trafik fra både DK og udlandet. Men - Google rank er total i bund. Der er også gode link til Tourstart fra seriøse sider, hvorfor jeg er helt blank overfor Google ikke ranker os bedre. 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:33

Umiddelbart skal du ikke tænke på Pagerank, det er ikke noget der har den store betydning. Du skal fokusere mere på dine placeringer på google og andre søgemaskiner, og optimere SEO internt, så ender du nok med at få pagerank på et tidspunkt :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:39

Du skal ikke tage det så tungt det med PageRank, den afspejler ikke nødvendigvis kvaliteten af dine inlinks, dit website eller din placering i Google.

Hvis du er meget interesseret i logikken bag, kan jeg bestemt anbefale at nærlæse lidt på http://en.wikipedia.org/wiki/PageRank

Derudover så har du såvidt jeg kan se når jeg tjekker dit website med et af disse gratis seo backlink værktøj ikke nogen særlige "stærke" links i Google øjemed (altså gode kvalitetslink direkte fra sider med høj pagerank). Dem der linker til dig er mindre prominente sider/undersider som i sig selv måske nok er relevante og gode links, men ikke nødvendigvis har en PageRank værdi.

Men som sagt, tag det ikke så tungt, og læg mere vægt på hvilke positioner du har i Google m.v. når man søger efter dine søgeord du gerne vil ligge højt på.

Hvor meget trafik du har på dit website er iøvrigt generelt helt ligegyldigt for placeringen i Google.

Tilmeldt 18. Jun 08
Fra  Tourstart ApS Skrevet kl. 06:52

Takker for jeres svar, og vil forsøge at fokusere på "almindelig" SEO. Der er også rigeligt at tage fat på, da jeg lige skulle checke hvor Tourstart ligger på de ønskede søgeord......

Tak for linket til SEO værktøjerne - de skal da prøves :-)

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 06:59

Det er sikkert fordi at alle dine ingående links er nofollow...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 18. Jun 08
Fra  Tourstart ApS Skrevet kl. 07:06
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 07:21

Betyder at søgemaskinerne ikke følger linket, og dermed heller ikke tilskriver det nogen værdi.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 07:31

http://www.inlineseo.com/blog/2008/03/15/what-is-dofollow-what-is-nofollow-follow-along-and-see/

måske det kan hjælpe lidt :)

ellers så søg her på siden, der er masser der skriver om det..

Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:36

Samt nævnt før behøver du ikke at hænge dig alt for meget i hvad din sides Pagerank er. Det vigtigste er at det er relevant trafik der kommer ind på den side, og hvis den i forvejen kommer helt organisk så er det i sig selv ligemeget om siden er pagerank 0 eller 4 :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:30

134 links og de fleste er interne links ífølge yahoo site seach kan der ikke forventes det vilde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)