Hej Agnetha |
Jørgen Linnet:Vi har bestilt et nyt hus, som står færdigt om et ca. 1 år
Ejerskab af bolig for udlændinge i Thailand
Hej Agnetha |
Ejerskab af bolig for udlændinge i Thailand |
Hej Jørgen MC-udlejning er det vi vil prøve, hvis det er muligt som udlændinge der ikke kender et øje i Thailand Jeg har et par spørgsmål ang. start i Thailand og økonomi: 1. Skal man have 800.000 bath på kontoen for hver person, når man vil starte noget forretning i Thailand? Hvis ja, hvorfor? 2. Hvad vil du mene man skal have med sig af penge, når man vil starte en forretning? 3. Hvilken forretning vil du mene er realistisk at starte op i Thailand, hvor man har en chance for at overleve/leve ok? På forhånd tak for hjælpen Mvh Agnetha
|
Hej Agnetha Her får du meget mere nuancerede svar, fordi der er mange flere der kan bidrage med deres erfaringer. Jeg ved at der i hvert fald er et par stykker i gruppen, der allerede driver MC-udlejning, så jeg vil foreslå at I anmoder om at blive medlem af gruppen og så stiller jeres spørgsmål derinde. |
Hej jeg går med tanken om at tage et år til Thailand med familien børn 11, 13 og 16 hvor er det bedst at tage hen tænker på skole sygehuse etc overvejer at købe et hus eller lejlighed dernede |
Hej Jørgen jeg har i dag anmodet om at blive medlem af Facebook gruppen da jeg overvejer at tage til Thailand med familien. |
>Peter, hvorfor købe et hus, hvis det er for 1 år? I turistbyerne er der lige nu alt for mange lejligheder og russerne sælger ud efter at Rublen er faldet. På kort sigt er det ikke for at tjene penge og du kan leje noget vildt billigt i Thailand, helt uden risiko og alle mulige krumspring med det juridiske for ejerskab af et hus. Bangkok har mange muligheder og specielt hvad angår skole og hospitaler, er det der du finder det klart største udvalg. |