Godt nok... I kan jo lige hurtigt få en bid af den sidste mail jeg fik. ----- Hermed en ordrebekræftelse vedrørende annoncering på facebook. Som aftalt bliver annoncerne vist i Fredericia samt en radius på 150 km. / 1.2 mill visninger Aldersgruppen skal være mellem 25-60år. ..... --------------
Og i selve fakturaen står der også 1.2mio (og altså ikke noget med "op til") Jeg har også kigget vilkårene igennem og kan ikke læse noget om at man tar forbehold mod ikke at nå det aftalte antal visninger, så går ud fra at man har retten på sin side i sådan en sag... |
Hej,
jeg kan ikke se der står noget om at alle skal være leveret inden 3 uger og ville det skade meget hvis der gik 4 uger?
jeg har selv oplevet det kan godt være noget sløvt i starten på FB med at annoncerne bliver vist.
men jeg undrer mig lidt over jeres 150 km, da man max kan sætte 80 km så vidt jeg ved, og 150 km fra fredericia er vel stort set hele danmark måske lige lidt mangler på sjælland...
En anden ting som skurrer lidt i mine øjne det er prisen for den skal jo være ekstrem lav på cpm visning for de kan få prisen til at passe med 5000 kr. og at de selv skal tjene på det.
Ved en cpm på 3,5 så giver det ikke mange penge til dem (1200*3,5=4200) og den smarte sælger du nævner skal jo også have løn.
Men som sagt der står ingen tidsperiode så vidt jeg kan se i det du gengiver fra ordre bekræftelsen, så kan det jo godt være de kun byder cpm 1 og så er kostprisen for dem jo kun 1200 kr. men du kommer så til at vente rigtig lang tid før din annonce bliver vist, da facebook vil prioritere de virksomheder som vil betale mere pr. visning...
Martin