Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurder min nye shop :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne bare ikke se, at jeg kunne bruge Micro SD ;)

Vh Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 13:13

Så har jeg rettet en del til i varebeskrivelser, samt fået lidt flere varer på hylderne.

Hvis du trykker "Synes godt om" får du 10% rabat på dit første køb, Man må også gerne trykke "Synes godt om" selvom man ikke synes der er spændende produkter lige nu, Koden gælder nemlig et helt år frem :)

Vil du lave en test ordre, hvilket du meget gerne må for at teste systemet, vælger du bare "Overførsel til bankkonto" og skriver AMINO i notatfeltet, så sletter jeg ordren igen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:12

jeg mener denne her titlen <title>Gadgetbasen.dk  Forside</title> husk domæne ligger du lige vel hvad nummer 1 og ingen klikker efter en titlen der heder forside , det siger ikke meget om dit produkt omhandler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:15

Jeg synes godt forsiden kunne være meget mere interessant. Enten ved at der var et stort banner med et slagtilbud, din mest solgte vare eller noget andet. Jeg mødes af en masse tekst, og ville selv klikke tilbage efter 2 sekunder fordi jeg ikke med det samme får et indtryk af hvad du fokusere på.

Jeg synes teksterne på forsiden er gode og relevante, men kan de ikke præsenteres flottere ved at bruge noget grafik og nogle billeder? Det lidt simple design får det til at se lidt hobbyagtigt ud i mine øjne, men jeg er måske bare en kritisk forbruger :)

Held og lykke med projektet...

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 19:45

Jeg kan sagtens se hvad du mener, og tusind tak fordi du gad tage dig tid til at komme med lidt konstruktiv kritik, Jeg har bevist forsøgt at holde det simpelt, men omvendt vil jeg godt gi dig ret i at tekst osv sagtens kan præsenteres smartere og stadig simpelt.

Jeg kommer lige med en update en af dagene og så smider jeg dig nok en pb, så kan du få lov at lege smagsdommer igen ;)

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 93
Fra  ECO Nordic Denmark Skrevet kl. 20:06

Hej og velkommen til webshop livet :)

1.

"mjtrading@live.dk" Er det ikke som at have en hotmail adresse, ville købe en fra et mailhotel.

ville lave det om til "kontakt@mjtrading.dk" eller noget i den stil, ser bare bedre ud.

2.

Have problemer med at finde indkøbskurven, er muligvis lidt træt, men den skal være MEGET let at finde.

3.

Når man betaler så får man mulighederne : 

Bankoverførsel

Paypal

Hvor er dankort som i reklamere man kan bruge?

4.

dine anmeldelser, hvem har skrevet dem? undskyld jeg spørg lidt provokerene, men mit første bud var at det var dig selv, beklager hvis det er forkert, men var mit 1. hånds indtryk.

5.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive dette, så er nok ikke konstruktiv kritik men for mig synes jeg ikke hjemmesiden ser professional ud. måske fordi der simpelhen er for få vare til min smag.

Håber noget af det kunne bruges, Ja/nej ellers se bort fra punkt 5 :D

Jacob

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:03

Hej Michal.

Jeg vil lige hurtigt minde dig om at en hotmail adresse er extrem nem at hacke sig ind i, jeg ville (hvis jeg var dig) få ændret den hurtigts muligt, evt. din webhost, tilbyder dig helt sikkert et mail system.

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Padborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig flot side efter min mening :)

Men hvad med at oprette en @gadgetbasen.dk mail istedet for at bruge @live.dk account?

Du kan vælge at sætte din egen mailserver op eller bruge google aps - bare et godt råd, jeg siger ikke at du SKAL gøre det, det er jo trods alt op til dig selv :)

Og hvad står 'R' for i favicon'et?

EDIT: Jeg havde ikke lige set der var nogen andre der havde nævnt noget med e-mail - my bad :D

Sincerely,

Jesper Slot

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:47

Jeg kan godt lide de grå farver på siden, det virker stilrent. Men indkøbskurven forsvinder da den ligner alle de andre "bokse".

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:46

Hej Michael,

Jeg synes alt i alt at siden ser fin ud, lidt farveløs taget i betragtning at du handler med "fis og ballade" - men det kan evt rettes med nogle lidt mere farverige produktbilleder, og overvej måske om baggrundfarven både skal være hvid på siden og produktbillederne, det hele bliver lidt sterilt

Lige to ting:

Overvej at få flere betalingssystemer end kun payapl (og som det er skrevet tidligere kan du ikke modtage dankort, selvom du reklamere med det)

Og dit velkomstbillede på forsiden er ikke optimalt synes jeg, det ikke letlæseligt og der er for mange informationer.

Held og lykke med det!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)