Hej , |
Uhh... Gadgets :p
Designet er ganske indbydende, men jeg er ikke imponeret af, at du kun har 15 produkter og ikke alle billederne virker :)
Hej , |
Uhh... Gadgets :p Designet er ganske indbydende, men jeg er ikke imponeret af, at du kun har 15 produkter og ikke alle billederne virker :) |
Hej Jonas, |
Min fejl - der står under billedet (kamera), at det snart kommer :) |
Fandt lige en fejl Ved ordre over 500,00 kr sendes varen uden begregning |
Jeg ville fjerne dette "Produktet blev oprettet Tuesday 15 March, 2011" eller i det mindste lave datoformatet dansk. Glæder mig til at se shoppen, når du har fyldt den med gadget |
Tak den er nu rettet :)
|
lav en sigende titlen til google og udnyt google viser op til 67 tegn og husk lige vel hvad ligger i nummer 1 med jeres eget domæne , derved sats på nogle søgeord i ønsker at ligge højt på google med flere handelsbetingelser på siden så korte tager jeg i ikke seriøst meget mørk skrift type til hvid baggrund derved lettere at læse teksten husk lav lidt underoverskrifter h1 og h1 underskrifter derved lettere at overskue de lange tekster telefon nummer som supert giver lidt ekstra troværdighed |
Jeg forstår ikke helt din pris på dit spy cam? 0gb = 199,- Kan jeg købe en uden hukkommelse? Eller er den mindste 2gb? og velkommen på gadget-markedet (er ligeledes rimelig ny) ;) Vh Casper |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer
Hej Casper, |