Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lavet en side om forskellen mellem tegl og betontagsten, men er lidt i tvivl om teksten er for tung / indholdsrig at læse, eller hvis man er interesseret i det faktisk kommer igennem det hele.

Hvor siger i ?

Tegl vs betontagsten

Skal jeg prøve at koge det lidt ned, også springe nogle af tingene over, eller er i glade for det hele er med... ?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:17

Jeg syntes den er super som den er... men jeg er også en sucker for tekst :). Jeg har altid haft det sådan, at hellere for meget tekst end for lidt. 

Et forslag ville være at lave en tabel med de 2 typer tegl også lave en form for sammenligning, ligesom man kan i nogle webshops. Det giver de kunder der ikke gider læse alt teksten, en et hurtigt overblik.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:01

et hurtigt overblik  med en listé hvor der stå krydser i plus og minus évt. plus karakter med stjerner og husk link til undersider der forklare bedre for de fleste vil ikke læse så meget men kort om hver ting og en underside læse mere kunne hjælpe meget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:13

Jeg synes det er fint, dog vil jeg anbefale dig lige at lave en hurtig søgeordsanalyse, da det vil gøre at du bruger flere at de rigtige søgeord i din tekst. Husk samtidig også at linke til andre sider som berører emnet.

Kig den også lige igennem for eventuelle stave/tastefejl, der står fx "En" hvor der burde have stået "et" i det første punkt under fordelene for tegl.

Det var lige hvad jeg hurtigt havde :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:34

Boysen:
Et forslag ville være at lave en tabel med de 2 typer tegl også lave en form for sammenligning, ligesom man kan i nogle webshops. Det giver de kunder der ikke gider læse alt teksten, en et hurtigt overblik.

Problemet er at der er mange forskelle på de 2 tagtyper så kan ikke få det hele med på den måde, men nogle af dem kan jo sagtens sammenlignes nemt i en tabel, så vil jeg da kigge på...:)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:37

Vil forsøge at lave sådan en liste / tabel, på nogle af de ting der nemt kan sammenlignes mellem de 2 forskellige tagbeklædninger.

Hvordan mener du med underside ?

For det er jo for det meste kort forklaret samlet set på en side, også mere dybdegående på en underside, du ville lave det omvendt eller ?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:40

Havde jeg slet ikke tænkt over,  men vil selvfølgelig lige tjekke søgeordene også, og se om ikke jeg kan sprede det lidt over forskellige ord i teksten.

De interne links til relevante sider kommer også på når teksten er rettet lidt til.

Ligeledes fandt jeg yderligere et par slåfejl i teksten.

Takker...:)

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:56

Fint med meget tekst, synes jeg - skaber kun tillid og troværdighed.

Men der er dog mange stavefejl og/eller slåfejl, bl.a.:

"Om man skal vælge danflock frem for undertag, komme an på flere ting" (mangler et "r" på ordet komme; skal være mangler).

"Lad os for nemhedenes skyld siger at vi har 100m2 tag der skal skiftes" (der er et "r" for meget på ordet siger; skal være sige)

Og der er mange flere. Jeg ville få en til at læse korrektur, da der er mange mennesker, der tænder af på dårlig stavning og grammatik. Fremstår useriøst.

Ellers en rigtig fin side! Yes

Mvh

Danny P.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:59

Siden vil med garanti blive gennemgået af et par gutter der er rigtigt gode på gramatik på et byggeri forum, inden for kort tid, og de plejer at være bedre til at spotte disse, end håndværkeren der sidder og laver alle disse fejl...;)

Men retter lige dem du pointerede med det samme.

Takker...:)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)