Der kan være mange årsager til at vælge. Den liste MVM har er jo lige netop målrettet til hans selskab. Den vil ikke være kopibar, fordi hvis du sætter den op mod andre selskaber vil hans selskab altid vinde.
Der er flere der nævner selskabet ikke må være nyt ( mindst 5 år gammel) Ja det er rigtig at der er en risiko for at det går galt men om det lige er 98 % tvivler jeg på jeg har hørt tal fra 75-98 % og det er hvis revl og krat tælles med. Jeg gætter på at 50 % af alle nystartet selskaber kan man vælge fra bare ved at kikke hjemmesiden. Så er der måske 25 % som ryger ved at høre en præsentation. De sidste 25 % er så dem man skal sætte sig lidt mere ind i. Økonomien bag er en vigtig ting visioner og ledelse. Da jeg valgte BerryEn snakkede jeg med Ledelsen og fandt ud af der var investore bag som havde sat rigtig mange milioner på højkant. Så jeg så mulighederne og tog chancen. Ja klart der har været problemer i starten men de er alle blevet løst hurtig så det har infriet forventningerne 100%.
Ingen produkter sælger sig selv, jeg har selv prøver plaster (virkede ikke på mig) og andet. Det handler og behov og hvis du ikke har et behov vil ingen købe. Men vi kan alle købe en is men det er behov for noget koldt der aktiver købet.
Her er min liste.
1. Helt nyt på verdensplan og spændende at være med til at bygge op.
2. Super anmeldelser i Netcoo
3. Troværdig ledelse som virkelig holder ord.
4. Tysk kvalitet og mange godkendelser.
5. Kendte Agel og fandt hurtigt 25 punkter hvor BerryEn var bedre.
6. Få, men fantastiske gode produkter, som bygger på ny og gammel videnskab og smager godt.
7. Marketing på en ny måde fx. salg/teampartner i cafeer, motionscentre, diskotekter, kliniker og spisesteder.
8. Binær opbygget med nogle tiltag som ikke er set før. Fx er der både plads til dem der vil sælge meget og dem som primært bygger netværk.
9. Ingen lande bliver åbnet før alting er godkendt og oversat, lige fra proddukter og hjemmesider og marketingsmateriale m.m.
10. Gel Suspensions teknologien som sikre ca. 95 % optagelse og virkelig gør at kunderne hurtig kan mærke forskel.
11. Billige produkter i forhold til kvalitet.
12. Ingen tilsætningsstoffer og 100 % naturlig.
13. Alle produkter er godkend på antidoping listen (Kölner Listen)
14. Alle teampartnere får en webshop med kredit kort betaling og produkterne bliver sendt direkte til kunden.
15. Produkterne skaber livskvalitet: smertelindring, vægttab, løser søvnproblemer, øger energiniveau.
16. Målgrupperne er helt ekstreme: Med den nye produkt linje er alle personer i Verden mulige kunder. Selv børn fra 3 mdr kan lide produkterne og folk vil komme til at spise dem fordi de smager godt. At de så samtid veligeholde kroppen er et kæmpe plus.
17. Folk kan købe produkterne uden at skulle netværke selv . Er en selvfølge men ikke i alle selskaber desvære.
18. Måneds løn mener jeg er bedst fordi du har tid til at holde en lille pause under vejs. Hvis du hele tiden skal præstere på salgssiden kan følgerne være stress.
19. Wellness industrien er i konstant fremgang.
20. God uddannelse både online og møder.
21. Resten kræver en præsentation.
Ha en super dag.