Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OBS: Kun for Networkere! (MLM)

Side 5 ud af 8 (71 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Madsen:

Så gerne: Dubli.com - Af de projekter jeg er blevet præsenteret for og hørt om, er det ihvertfald klart det med mest fremtid i. Ellers må I meget gerne fortælle hvad I synes er mere lovende?

Jeg har gang i egen virksomhed, og mener ikke jeg kan give den gas med to projekter samtidigt, men ønsker dem der går i gang alt held og lykke ;)

Hehe, var godt klar over det var her du mente der lå noget spændende, men lad os bare sige at jeg ikke deler din opfattelse.

Mht. give den gas i to firmaer, så tror jeg faktisk heller ikke der er så mange der ser på det på den måde, og arbejder du 60 timer om ugen på at få gang i dit eget, ja så kan jeg sagtens følge dig i at der ikke er mere tid tilbage - sådan havde jeg det selv. Det virker som om mange der starter op med eget firma og egen MLM, afsætter et begrænset antal timer pr. uge til MLM, og så ellers lade det vokse. Det er netop en af fordelene ved MLM at det kan startes på den tid man ønsker og bruges som en supplerende indtægt.

Hvad jeg syntes er mere lovende...flere lige umiddelbart. Men det er ikke noget der lige kan forklares på et par linier.

Karsten Madsen:

Tage hjem og undersøge tingene? Synes ofte MLM virksomheder (som Dubli) er svære at undersøge, derfor er man tvunget til at tage med til møder og rejser, for at kunne være på forkant. Den insideviden som er nødvendig, lægger nemlig ikke tilgængelig for offentligheden.

Jeg mener nu der er rig mulighed for at undersøge nogle af MLM firmaerne ret grundigt (nu siger jeg nogle for har selvfølgelig ikke tjekket alle):

Aktiekurser, kreditrating, årsomsætning, fremgang, udenlandske medier osv.

Ja rejser kan være en god ting, men et must for i"insiderviden" nej, der sidder en flok kollega'er på den anden side af den lille dam, som er ganske interesseret i at dele guldkornene med os, enten via webinarer, youtube videoer eller på anden vis.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:16
@Keld og John:

Må jeg så ikke invitere d'herrer til at være de 2 første, som "synes om" min forholdsvis nye side om NWA og Network Marketing.

Så gi'r jeg et "fadbamse-kram" hvis vi skulle mødes IRL en dag. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:57

Karsten Madsen:
Så gerne: Dubli.com - Af de projekter jeg er blevet præsenteret for og hørt om, er det ihvertfald klart det med mest fremtid i.

Hvad ligger til grund for din vurdering?

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:26

Hej Allan,

Der er nu syens om på din side og et link på mine sider !

Glæder mig til de tder med bamsen !!

Du er velkommentil at synes om min side også du finder den her.......................

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:13

john sommer:

Hej Allan,

Der er nu syens om på din side og et link på mine sider !

Glæder mig til de tder med bamsen !!

Du er velkommentil at synes om min side også du finder den her.......................

mvh

john sommer

Vi si'r tak Wink

Og du har fået en Yes den anden vej. :-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 07:45

Allan I:

Vi si'r tak Wink

Og du har fået en Yes den anden vej. :-)

Synes I skal finde et tyrkisk bad og så få afsluttet de der bamsekram og hvad I nu ellers har lovet hinanden for at bytte "synes godt om" ;-)

God pinse!

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:46
Lasse Burholt:

Synes I skal finde et tyrkisk bad og så få afsluttet de der bamsekram og hvad I nu ellers har lovet hinanden for at bytte "synes godt om" ;-)

God pinse!

Ja, Lasse. Misundelse er en grim ting! Big Smile

Selv go' pinse. ;-)

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 12:57

Hehe, der blev en ellers småkedelig søndag pludselig festlig :-)

Lige en ting Lasse: Er ikke det mindste selvmedlidende over vores svære kår i NWM - tværtom har jeg gentagne gange hævdet, at jeg aldrig tidligere har oplevet så megen positiv interesse for branchen som nu. Det har aldrig været nemmere at netværke, men det er altså stadig ikke FOM's fortjeneste.

Og seriøst....du vidste da godt at det var Dubli, vil du indvie os i pointen i din akut opståede uvidenhed - fornemmer rænker og lurendrejeri!

MVM

PS. Er heller ikke selv så varm på tyrkiske bade og behårede, svedige mænd der giver bamsekram, men godt at se at Allan og John er i kontakt med deres feminine sider Stick out tongue

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:57

Er lige hjemkommet fra 3 dages weekendophold på Marina Fiskenæs i Gråsten. Det blev godt nok hverken til tyrkisk bad eller Bamsekram Crying ( Fik nogle andre kram) Men i stedet blev det til Tai dans og mad + wellness i mange former.Skype-CoolSmileDrinksParadise

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:00

MVM:
Og seriøst....du vidste da godt at det var Dubli, vil du indvie os i pointen i din akut opståede uvidenhed - fornemmer rænker og lurendrejeri!

Det var umiddelbart osse det eneste bud - omend jeg ikke forstod sammenhængen med "bedste fremtid i" ;-)

Lasse

Side 5 ud af 8 (71 indlæg)