Hehe, var godt klar over det var her du mente der lå noget spændende, men lad os bare sige at jeg ikke deler din opfattelse. Mht. give den gas i to firmaer, så tror jeg faktisk heller ikke der er så mange der ser på det på den måde, og arbejder du 60 timer om ugen på at få gang i dit eget, ja så kan jeg sagtens følge dig i at der ikke er mere tid tilbage - sådan havde jeg det selv. Det virker som om mange der starter op med eget firma og egen MLM, afsætter et begrænset antal timer pr. uge til MLM, og så ellers lade det vokse. Det er netop en af fordelene ved MLM at det kan startes på den tid man ønsker og bruges som en supplerende indtægt. Hvad jeg syntes er mere lovende...flere lige umiddelbart. Men det er ikke noget der lige kan forklares på et par linier.
Jeg mener nu der er rig mulighed for at undersøge nogle af MLM firmaerne ret grundigt (nu siger jeg nogle for har selvfølgelig ikke tjekket alle): Aktiekurser, kreditrating, årsomsætning, fremgang, udenlandske medier osv. Ja rejser kan være en god ting, men et must for i"insiderviden" nej, der sidder en flok kollega'er på den anden side af den lille dam, som er ganske interesseret i at dele guldkornene med os, enten via webinarer, youtube videoer eller på anden vis. |
Må jeg så ikke invitere d'herrer til at være de 2 første, som "synes om" min forholdsvis nye side om NWA og Network Marketing.
Så gi'r jeg et "fadbamse-kram" hvis vi skulle mødes IRL en dag.