Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snart færdiguddannet Markedsføringsøkonom søger arbejde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kbh. Syd
Tilmeldt 27. Sep 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej som overskriften lyder søger jeg et relevant arbejde indenfor marketing.

Mit navn er Joachim Elmegaard og jeg søger et studierelevant arbejde. Jeg er færdiguddannet til sommer og er i øjeblikket igang med at skrive min hovedopgave. Jeg er i tvivl om jeg skal læse videre til Ha-almen efter sommerferien for jeg vil hellere ud og arbejde, så er derfor pt. ved at undersøge hvilke muligheder jeg har.

Jeg leder derfor efter noget arbejde enten fuld eller deltid, så længe arbejdet er marketing relevant er jeg meget interesseret. Jeg har fået masser af tilbud som telesælger/ mødebooker, hvilket jeg har takket nej til pga. jeg ikke føler jeg udfordre mine kompetencer gennem denne slags job.

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at arbejde med marketing planer, projekter, mm. Anden slags arbejde kunne også være Account manager eller lign. 

Ps. Jeg har erhvervserfaring med salg, markedsføring, kommunikation og Entrepreneurship. 

Jeg taler og skriver flydende dansk og engelsk og har en del kompetencer indenfor IT.

 

CV eller andre referencer fremsendes, hvis der skulle forekomme interesse.

 

Hvis nogle skulle stå og mangle en med netop mine kvalifikationer, må i med meget gerne kontakte mig.

 

Med venlig hilsen Joachim

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim

Hvis du har 10 eller 12 i skriftlig dansk fra gymnasiet, er du velkommen til at sende en kort ansøgning om at blive freelance skribent på mit team.

Vi producere disse tekster: http://www.amino.dk/forums/t/116393.aspx

Lønnen er fair. Hvor studierelevant det er, må du selv vurdere. Du får i hvert fald den nødvendige feedback og sparring for at kunne lave teksterne.

Vi svømmer i opgaver, så nye skribenter er velkomne.

mvh Hans

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim

Vi kunne måske godt finde en plads til dig i Medarbejderferie.

Skriv en PB, vedhæft dit CV og lad os få en snak.

MH

Bernt

Fra Kbh. Syd
Tilmeldt 27. Sep 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans. 

Jeg fik 7 i skriftligt dansk på handelsskolen. Dette er 3 år siden efterhånden og min skriftlige kunnen har udviklet sig siden der.

 

Hvis dette kan bruges, må du meget gerne vende tilbage for syntes arbejdet lyder rigtigt spændende. 

 

Mvh. Joachim.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)