Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal jeg dog ansætte?! - Hvad er normalt at gøre?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne starte min egen lille virksomhed med branche inden for Design og produktudvikling.

Men jeg vil gerne ansætte folk, så jeg ikke står 100% med hele arbejdet.

Jeg tænker, det vel er normalt at ansætte en marketingschef og en der står for økonomi. Og så skal jeg vel have 2 produktudviklere, der kan realisere mine ideer sammen med mig. (Jeg er selv produktudvikler).

Men er dette det rette at gøre? Er det det man normalt ville gøre?

Desuden tænker jeg, at der da ikke er nogle arebejdsløse marketings- og økonomiuddannede der gider ansættes af en lille virksomhed oprettet af en 22-årig :D

Måske jeg burde ansætte nyuddannede folk på nogenlunde min egen alder?

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:08

Medmindre du har en ordentlig røvfuld startkapital og/eller et voldsomt cashflow fra dag 1, er det normalt svært at ansætte folk fra starten.

/JG

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09

Du kunne også vælge, at få nogle af funktionerne ud af huset.

Jeg ved ikke hvor meget marketing der vil være i forhold til at have en fastansat. Der findes rigtig gode marketings-firmaer, som klarer opgaven for en realistisk pris. Du kunne prøve at søge lidt rundt og evt. indhente nogle tilbud.

Held og lykke med det. :)

Med venlig hilsen
Kim Bang

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11

Hvad er en røvfuld startkapital i dine øjne JG?

Tak kim, det var måske en idé.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:17

Fortæl lidt mere eller skriv PM
Jeg arbejder med marketing og har lavet lidt af hvert, og netop sådanne projekter (nystartet af 22 årig) kan være ret så interessante :)

Fra Lausanne