Denne debat har visse paralleller med debatten angående indførsel af Amino Plus...
Modstanden var stor, og verden ville gå under, men der var en bagtanke bag tiltaget... Og det samme må der være her. Mennesker er "vanedyr", så om 10 dage vil 99 ud af 100 slet ik bemærke de mange blå links...
Den største udfordring ved dette er vel, at man må begrænse antallet af links prindlæg, for ellers kommer det til at se farligt ud. Og så må vi alle fremover gøre det meget tydeligere, når vi linker til eksterne sider!
Tjek også lige jeres antal besøgende fra Amino på de ord jeg nævnte tidligere. Og så lig tab i rankings oven i . Jeg ville også blive lidt bitter.. Men derfra og til at blive en forkælet crybaby.. der er heldigvis langt fra mig. Husk på hvad Amino har gjort for jer
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Men at interne links sparker røv, på konkurrencepræget søgeord, deeet vil jeg ikke sige..
Det så også kun fordi du ikke regner de links med som vil komme til de sider i fremtiden, når HR og Fru Danmark linker til Aminos Wiki. Det kommer langt til at overstige de der 5-10 stykker af jeres Twitter venner som linker til jeres artikler.
Det hedder strategi
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Også spændende at du ,Frederik Trovatten, som Online Markedsførings Eksperte allerede nu kan vurdere at det er umuligt for Amino`s Wiki at ranke højere end top 20 på ordet Adwords ( eller andre i samme boldgade ) indenfor en periode af 2-3-4 år.
Det vil jeg gerne høre en saglig vurdering af. Helst en strategibeskrivelse der dækker flere år, hvor den interne linkbuilding blot er èn af faktorene
Ja Jimi, jeg har nemlig sagt at det er umuligt for amino at ranke højere en top 20 på ordet Adwords, inden for 2-4 år. Jeg mangler en smiley med ironi.
Hvis du virkelig er interesseret i det, så kan du kontakte mig her http://www.trovatten.dk/contact/ også giver jeg dig en stategi-beskrivelse der dækker flere år og en beskeden faktura..
Denne debat er off-topic og vi kommer ikke frem til noget fornuftigt.
Lad os kalde det en weekend. It's been a slice! :)
Hvis du virkelig er interesseret i det, så kan du kontakte mig her http://www.trovatten.dk/contact/ også giver jeg dig en stategi-beskrivelse der dækker flere år og en beskeden faktura..
Du må sælge dig selv til nogen andre. Men ellers tak
&feature=feedu">video på youtube Martin ... "En hær af crybabies der har råbt og skreget uha uha nu er der kommet flere links i debatten, nu er bare så uoverskueligt. "(...) Men er du sindsyg.. fordi der er sket én ændring.. det kunne folk slet ikke kapere..."
Ja er det ikke bare fedt med alt den feedback?
Martin du har et helt community som er så voldsomt engageret i Amino og som føler et medejerskab og giver feedback, på selv de mindst ændringer, for at skabe et bedre iværksætterforum.
Det er mig en gåde hvorfor du kalder de folk, som har givet dig feedback; "crybabies".. Jaja overdrivelse fremmer forståelse..
Amino er jo en virksomhed, forlyder det fra Martin. Og Amino bygger på, at der er nogen, der minut for minut, time for time, dag for dag, bidrager med tonsvis af gratis kvalitetsindhold.
Jeg synes, Martin fejllæser og fejlfortolker kritikken af ændringen. Det handler sgu ikke om resistance to change. Det handler om at påpege dårlig usability udløst af af seo- og pageviewsforbedringshensyn.
Frederik, du ved jo godt at vi lytter til al konstruktiv kritik og at vi også i denne sag har lyttet, reageret og ændret. Det jeg er træt af, er alle dem der bare hyler eller lader som om problemet er et, mens det i virkeligheder er noget andet og du ved godt hvad jeg mener ;-)
Frederik, du ved jo godt at vi lytter til al konstruktiv kritik og at vi også i denne sag har lyttet, reageret og ændret. Det jeg er træt af, er alle dem der bare hyler eller lader som om problemet er et, mens det i virkeligheder er noget andet og du ved godt hvad jeg mener ;-)
Kan du ikke udpensle den antydning?
Jo da. Da praktisk alt kritik kommer fra folk der lever af Affiliatesalg eller på anden måde bruger en helvedes masse energi på at linkbuilde, så begynder jeg at forstå at det er det der er problemet.
Min årsag til at lave det vi har lavet, er jeg er træt af at vi har så meget fedt indhold der bliver lavet hver dag og så forsvinder ned i det sorte hul. Ved at lave Amino Svar, kan vi samle alle de gode ting for ever og få dem linket på en logisk måde. SEO er en meget lille del af det her, men jeg tager da med kyshånd mod bedre placeringer hvis de kommmer.
Slutteligt får vi ofte at vide at Amino er for indspist og at diskussionerne er svære at forstå pga. fagsproget. Også her vil det nye tiltage hjælpe meget.
Så for at sige det som det er, så er jeg pisse glad for det her og jeg kan allerede se at vi nu viser flere sidevisninger pr. session og det stiger stødt :-)