Jeg har et par websites til salg. Jeg vil helst ikke have eksponeret dem i denne salgstråd, men jeg vil forsøge at fortælle hvad det drejer sig om. Side 1 Det ene er et proffesionelt designet website, som ikke kræver vedligeholdelse. Det tjener penge via de placeringer som det har opnået i søgemaskinerne. Siden har indtjent ca. 700 kr de seneste 2 måneder, via salg og adsense. Side 2 Det andet er en side som ligger fornuftigt placeret (side 1) på et godt søgeord. Det var egentlig lidt et impuls/fejlkøb fra min side. Jeg vil skyde på at med god fornuftig linkbuilding vil du kunne få det her site i top 3 indenfor 3 måneder, og indtjener +5.000 pr. måned. Vedr. Side 2 ville jeg virkelig gerne selv have forfulgt, og arbejdet med... Men der er kommet et (for mig) mere interessant projekt på hånden... nemlig min første webshop som jeg overtager fra 1. Maj (og ser utrolig meget frem til). Så side 1 er til dig der vil have en lille stabil indtægt uden ekstra arbejde, og side 2 er til dig der vil arbejde med affiliate marketing, og mangler et godt springbræt til at skabe en god pengemaskine. Hvis du har spørgsmål, så send mig gerne en pm. Priserne er nogenlunde faste, med mindre der kommer bud. Jeg er ikke interesseret i at sælge til mindre end det, da det bedre kan betale sig at beholde dem så. |
Solgt.