www.istockphoto.com og www.sxc.hu er de 2 jeg primært bruger. Du skal dog være opmærksom på at ikke alle billeder frit kan afbenyttes. Nogle skal købes, og ved andre skal du give besked til fotografen når du ønsker at benytte et billede. Men der er skam også masser af gratis billeder, som frit kan afbenyttes.
Jeg har ofte prøvet at finde gratis billeder på nettet. Prøv og søg på "free photos" eller "gratis billeder", men det er altid endt med at jeg (billigt) har købt billeder hos istokphoto eller www.fotolia.eu.
Billeder er utrolige vigtige på en hjemmeside og går man for meget på kompromis, kommer det hurtigt til at se for hjemmestrikket ud.
Nøj hvor er der mange af mine konkurenter som har fået deres billeder fra www.istockphoto.com Ok ikke fordi min side er noget og prale af, men den også hjemme gjort. Hvor min konkurenters er købt, og har alle sammen samme præ.
God løsning du har fundet (jeg ville lige rette forspøgelser til forespørgelser under "Kontakt" hvis jeg var dig . Jeg er meget enig i at der er alt for meget Istock rundt om på nettet
fedt, http://www.sxc.hu/ er oppe at køre igen efter lang tid styring som videreførte til hhv stockxpert og derefter istockphoto (som underminerede hele billig/gratis konceptet).
Så er min og flere andres dag vist reddet, det var et kanon website i gamle dage og er det forhåbentlig stadig :)