Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis billeder til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der ved om der er en hjemmeside, med billeder man frit kan benytte til sin hjemmeside uden de stiller nogle krav om betaling?

Fra Nordjylland
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:17

www.istockphoto.com og www.sxc.hu er de 2 jeg primært bruger. Du skal dog være opmærksom på at ikke alle billeder frit kan afbenyttes. Nogle skal købes, og ved andre skal du give besked til fotografen når du ønsker at benytte et billede. Men der er skam også masser af gratis billeder, som frit kan afbenyttes.

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 17:22

Jeg har ofte prøvet at finde gratis billeder på nettet. Prøv og søg på "free photos" eller "gratis billeder", men det er altid endt med at jeg (billigt) har købt billeder hos istokphoto eller www.fotolia.eu.

Billeder er utrolige vigtige på en hjemmeside og går man for meget på kompromis, kommer det hurtigt til at se for hjemmestrikket ud.

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Skrevet kl. 17:24

Tak kigger lige på det. Hvordan kan man se om man må bruge billederne?

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Skrevet kl. 17:31

Ja jeg har også prøvet at søge men uden held. De er jo langt de færreste der giver noget gratis :) 

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 17:35

Tobias:

Tak kigger lige på det. Hvordan kan man se om man må bruge billederne?

der er som regel et "vandmærke" over billeder som først fjernes når du har betalt.

Fra Søborg
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:25

Nøj hvor er der mange af mine konkurenter som har fået deres billeder fra www.istockphoto.com Ok ikke fordi min side er noget og prale af, men den også hjemme gjort. Hvor min konkurenters er købt, og har alle sammen samme præ.

Det professionelle Malerarbejde kræver viden !

Malerfirmaet Nicolaj Larsen

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 19:02

God løsning du har fundet (jeg ville lige rette forspøgelser til forespørgelser under "Kontakt" hvis jeg var dig Wink. Jeg er meget enig i at der er alt for meget Istock rundt om på nettet

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:31

fedt, http://www.sxc.hu/ er oppe at køre igen efter lang tid styring som videreførte til hhv stockxpert og derefter istockphoto (som underminerede hele billig/gratis konceptet).

Så er min og flere andres dag vist reddet, det var et kanon website i gamle dage og er det forhåbentlig stadig :)

Fra Søborg
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:12

Hehe ups...Tak. 

Det professionelle Malerarbejde kræver viden !

Malerfirmaet Nicolaj Larsen

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)