Kan i huske at jeg har lagt på amino at der er en "jurist" der opkræver penge af mig uden at jeg har bedt ham om at lave noget og har officielt har indgået en aftale. JEg har ikke nævnt hans navn her på forummet men nu en sender en mand en stævning over mig for æreskrænkelse??
Resten slettet af thorborg, da det kan være injurierende.
Kan i huske at jeg har lagt på amino at der er en "jurist" der opkræver penge af mig uden at jeg har bedt ham om at lave noget og har officielt har indgået en aftale. JEg har ikke nævnt hans navn her på forummet men nu en sender en mand en stævning over mig for æreskrænkelse??
Resten slettet af thorborg, da det kan være injurierende.
De bedste hilsner
Martin
Kære ven
Jeg bad dig udtrykkeligt om ikke at nævne navne, da det kunne give dig og os problemer, men det valgt du at overhøre og nu giver du dig selv og os masser af problemer. Uanset hvad du mener, så skal du ikke hænge nogen ud på Amino, det håber jeg efterhånden du nu har lært.
Jeg har set sager som denne, der er endt med mange tusind kr. i erstatning til offeret og jeg har selv været igennem en 2 års retssag, fordi jeg kaldte en mand for svindler. Så lad nu for helvede være med at blive ved, også i denne tråd med at grave dit hul dybere.
Ja men jeg har aldrig nævnt mandens navn! Så det er noget sludder, heller ikke hans virksomhed hvis nu han har en eller hans profil som jeg husker heller ikke havd den hedder!
Ja men jeg har aldrig nævnt mandens navn! Så det er noget sludder, heller ikke hans virksomhed hvis nu han har en eller hans profil som jeg husker heller ikke havd den hedder!
Så på ingen tidspunkt har jeg nævnt manden.
Du nævnte hans brugernavn på Amino og når man trykker på det, så står hans rigtige navn. Så hold nu op med det sludder og tænk dig om før du skriver!
Uden at kende hele forløbet så virker det MEGET LIDT klogt at starte indlæg nr 2 om denne sag når første indlæg åbenlyst har givet en rimelig kraftig reaktion.
Husk på at det er ikke alle kampe der er værd at kæmpe.
Jeg giver snart op, du er helt uden for pædagogisk rækkevidde. Du nævner konstant mandens brugernavn på Amino, så er han jo ikke særlig svær at finde.
Tag et godt råd. Giv manden en undskyldning og kom videre i dit liv og lad være med at skabe så meget ballade på Amino, jeg er ved at være rigtig super irriteret nu!
Jeg har allerede brugt timer på denne sag med at rydde op og stoppe det du har sat gang i.