transistoren.dk |
ohmsblog.dk
transistoren.dk |
Jeg mente altså ikke elektricitet, nærmere gadgets. Det er nok bare mig der er lidt dårlig til at formulere :-). Men tak for buddene. |
Hej Max Jeg har en blog der hedder iPadgeek.dk - bloggen er startet for 14 dage siden og har allerede omkring 200 unikke besøg om dagen. Jeg interesserer mig sådanset ikke for iPads og har derfor svært ved at holde gang i siden - jeg er interesseret i at sælge domænet og siden til en fornuftig pris, så har du da en del besøg fra start. |
Jeg har GeekTech.dk som jeg egentlig ikke får brugt alligevel. Jeg havde tænkt på det samme som du ønsker at lave, så domænet er købt specifikt til det.. Sig til om du kan li' det?
Noget andet nu når vi er ved det.. Jeg kan godt designe og kode en hjemmeside til dig præcis som du ønsker den. Det er dog ikke en Wordpress side, men et unikt design med et custom CMS. Pris er alt efter funktionalitet.
Skriv en PB hvis du er interesseret ;) |
Jeg har købt et domæne fra surftown i et år for kun 164kr (ved hjælp af deres nye tilbud 80% samt en gavekortskode), jeg har faktisk også lavet et indlæg om det i min blog her: http://fbguiden.dk/24/ |
Hej eDesigner. Jeg fik faktisk en idé til et domæne ved det, så tak skal du have :-). Det med designe og kode hjemmeside, så har jeg desværre ikke særlig mange penge, så jeg tror desværre jeg springer over der.. |
Du skal være så velkommen
Det er bare iorden. Må man høre hvad dit max budget lyder på? Hvis du vil lave siden selv, skal du helt klart starte med Wordpress. Som de andre siger så kan du hurtigt få en side op at køre. Dog er sidens design ikke unik med mindre du får lavet et tema (theme) til den.
|
Så fik jeg købt et domæne, men jeg har ikke fået registrerings e-mailen fra dk-hostmaster endnu. Jeg købte igår kl. 21, nogle der ved hvorlangt tid der går? |
Hmm. Det lyder mærkeligt.. Kom på MSN. :-)
Mvh David Bograd |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!