Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spark søges!!!!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Tak for linket:)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:01

Nikolaj Møller:

Du har ret...:)

Jeg er uddannet indenfor kommunikation.

Jeg kan skrive artikler, formidle, tekstforfatte og fotografere.

Jeg ved meget om hvordan pressen agerer osv.

Lige nu er jeg der hvor jeg kan sætte mig ned og se det hele rable - eller jeg kan tage chancen og gøre noget - et eller andet - og måske går det galt alligevel - men så har jeg prøvet noget. 

Jeg ved ikke om det giver mening for andre end mig selv :)

Jeg har søgt et telefonsælgerjob her på amino, og skrev også kontrakt osv - men ringelisterne kom aldrig :/  Har ellers rykket for dem flere gange - men ingen grund til at dvæle ved den slags :)

Hej Nikolaj

Jeg har sendt dig en pm forleden, men ved ikke om du kun svarer her i tråden.

Det er desværre en sitaution mange har været i efterhånden, og du bliver helt sikkert ikke den sidste. At du nu vælger at ville kæmpe syntes jeg selvfølgelig er det rigtige valg fremfor at lade det hele sejle.

Jeg har nogle forskellige ideer, og hvis du er interesseret så kunne jeg godt tænke mig at gennemgå dem med dig.

Mvh. Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23

Nikolaj Møller:
Jeg er uddannet indenfor kommunikation.

Jeg kan skrive artikler, formidle, tekstforfatte og fotografere.

Jeg ved meget om hvordan pressen agerer osv.

Okay, så du kan skrive og finde på, og du kan netværke. Udmærket. Udnytter du det? Hvad kan du mere? Kan du engelsk eller tysk? Kan du læse, tale OG skrive på fremmede sprog?

Du kan fotografere, fint. Men HVAD? Er du til teknikken, motivet eller begge dele?

Kan du tegne? Kan du lave mad, lappe tag, skrue biler sammen, bygge model-tog, passe børn, spille guitar, mixe musik, undervise i lancier dans eller forklare andre, hvordan de kommer i gang med slægtsforskning?

Skriv en liste over, hvad du kan. Sæt det sammen med dine ønsker til et koncept. 3-4 koncepter, så du har noget at vælge ud. Noget helhjertet.

Hvis du kan skrive og kommunikere, så kan du osse fortælle mere om dig selv.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:39

Hvis det er 10.000 så er vikarjobs måske en løsning i starten. Det kan være en god indgang til mange virksomheder. Ens netværk bliver også større. Forventningen til vikarer er ikke ret høj, så hvis man har gåpåmod, så er der mange muligheder :)

Derudover findes der avis/reklameomdeling, som også kan ordnes i weekenden.

Bud hos Postdanmark - det er i hvert fald god motion.

Gør karriere i forsvaret.

Find 2 - 3 succeshistorier fra dit arbejdsliv og send dem til store virksomheder i dit nærområde og fortæl at du tilbyder dine ydelser på freelance-basis men søger også fast arbejde. Fortæl samtidigt, hvordan du kan øge omsætningen i virksomheden. Send mange, rigtigt mange uopfordrede historier (mindst to om dagen). inden der er gået en måned, så har du fået sendt over 50. Forbered dig på afslag, men efter 3 måneder er der god mulighed for, at du har fundet noget du kan lave.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30

gnowak:
Fortæl samtidigt, hvordan du kan øge omsætningen i virksomheden. 

Ja, det er en udmærket ide. DET sælger. Det behøver ikke engang handle om penge, men bare være noget, som afhjælper et behov. Det kræver lidt forundersøgelse - evt. at man sidder oppe i et træ med kikkert i hånd - men det er blevet gjort mange gange med succes i tidens løb.

Fx opdagede en dame, at et firma stod og manglede assistance til at servicere, når der afholdtes store møder, så hun sendte firmaet et brev, beskrev deres behov og... blev hentet ind til samtale. Det har jeg fra Torben Lausten, som skrev bogen, "Kan vingerne bære".

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)