Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spark søges!!!!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Tak for linket:)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:01

Nikolaj Møller:

Du har ret...:)

Jeg er uddannet indenfor kommunikation.

Jeg kan skrive artikler, formidle, tekstforfatte og fotografere.

Jeg ved meget om hvordan pressen agerer osv.

Lige nu er jeg der hvor jeg kan sætte mig ned og se det hele rable - eller jeg kan tage chancen og gøre noget - et eller andet - og måske går det galt alligevel - men så har jeg prøvet noget. 

Jeg ved ikke om det giver mening for andre end mig selv :)

Jeg har søgt et telefonsælgerjob her på amino, og skrev også kontrakt osv - men ringelisterne kom aldrig :/  Har ellers rykket for dem flere gange - men ingen grund til at dvæle ved den slags :)

Hej Nikolaj

Jeg har sendt dig en pm forleden, men ved ikke om du kun svarer her i tråden.

Det er desværre en sitaution mange har været i efterhånden, og du bliver helt sikkert ikke den sidste. At du nu vælger at ville kæmpe syntes jeg selvfølgelig er det rigtige valg fremfor at lade det hele sejle.

Jeg har nogle forskellige ideer, og hvis du er interesseret så kunne jeg godt tænke mig at gennemgå dem med dig.

Mvh. Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23

Nikolaj Møller:
Jeg er uddannet indenfor kommunikation.

Jeg kan skrive artikler, formidle, tekstforfatte og fotografere.

Jeg ved meget om hvordan pressen agerer osv.

Okay, så du kan skrive og finde på, og du kan netværke. Udmærket. Udnytter du det? Hvad kan du mere? Kan du engelsk eller tysk? Kan du læse, tale OG skrive på fremmede sprog?

Du kan fotografere, fint. Men HVAD? Er du til teknikken, motivet eller begge dele?