Hej igen Poul
Som du kan se er dette et af mine ældre indlæg her på Amino og sjovt nok er det nøjagtigt et år siden at du skrev et pænt svar til mig sidst. Vi er nu nået meget langt med sitet, det er designet og hele grund layoutet ligger nu færdigt programmeret. Og jeg siger dig at resultatet er helt enestående.
Nu mangler vi blot de sidste tilføjelser på siden.
Vi mangler folk med speciale i PHP og Javascript og vil gerne kontaktes af freelancere eller af ledige.
Netværksportalen er så enkel at betjene og forstå som Apple`s iPhone/iPads er. Det er også ud fra dette princip vi har tiltænkt sitet skulle fungere overfor brugerne. Som man siger, skal det holdes KISS "Keep It Simple Stupid".
Siden er ligeledes ved at blive oversat til 50 sprog og vi håber at kunne gå i luften med en Beta version til medio 2012.
Kandidater vil ikke kun få erfaring, men derimod vil vi tilbyde dem aflønning for deres arbejde hermed. Men forinden vil vi gerne sætte dem på en prøve for at finde ud af om de kan det de giver udtryk for.
Kunne du muligvis hjælpe os med hvor vi eventuelt kunne finde de bedste herinde på Amino eller andre steder på nettet? Dem der melder sig, kan gå hen og få sig en særdeles spændende fremtid i forbindelse med netværksportalen som globalt set forventes at blive meget omfattende.
Ser med stor glæde frem til at høre fra dig.