Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ledige programmører

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Rødekro
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville høre om der var nogen der kendte til et netsted hvor man kunne finde frem til de programmører der dels på grund af finanskrisen pt. er ledige og altså blot sidder derhjemme og keder sig?

Programmører der kan arbejde med opbygning af IT-portaler og meget gerne delt op i danske regioner.

C

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 17:59

Hej,

Mon ikke du kan finde de fleste af dem på alverdens jobportaler ;)

Ellers prøv forskellige forums for udviklere, prøv at søg lidt rundt på google. Nu ved jeg jo ikke hvad du skal bruge og i hvilken sammenhæng, og så er det også lidt svære at hjælpe dig.

Mvh

Kristoffer

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:09
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:09

http:/www.jobnet.dk fordi der skal man tilmelde sig hvis man bliver ledig og søger dagpenge eller kontanthjælp. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37

Jeg tror, at hvis du laver en "lækker indpakning" for dit projekt, kan det vist ikke være svært at finde kandidater... Som det allerede er foreslået, er et forum en god ide at prøve.

Skriv om dit projekt. Skriv, om hvad det skal indeholde, og hvad du ønsker at opnå med det. Hvis det er en god ide, du har og ikke ønsker den kopieret af andre, så kan du bare omskrive det lidt. Hvis der er udsigt til en international portal, kunne det godt tiltrække nogle flere folk, måske.

Men du skal beskrive dine krav til databasen; altså skal det være muligt for brugere at oprette en profil og indsende materiale og andet.

Nok så vigtigt: Skriv hvad programmøren(/erne) får ud af det. Har du noget at tilbyde eller får de udelukkende en erfaring?

Fra Rødekro
Tilmeldt 12. Dec 10
Skrevet kl. 23:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Poul

Tak for dit indlæg, måske du har en e-mail adresse eller et telefonnummer jeg kunne rette min henvendelse til dig på?

Mvh C

Fra Rødekro
Tilmeldt 12. Dec 10
Skrevet kl. 22:06

Hej igen Poul

Som du kan se er dette et af mine ældre indlæg her på Amino og sjovt nok er det nøjagtigt et år siden at du skrev et pænt svar til mig sidst. Vi er nu nået meget langt med sitet, det er designet og hele grund layoutet ligger nu færdigt programmeret. Og jeg siger dig at resultatet er helt enestående.

Nu mangler vi blot de sidste tilføjelser på siden.

Vi mangler folk med speciale i PHP og Javascript og vil gerne kontaktes af freelancere eller af ledige.

Netværksportalen er så enkel at betjene og forstå som Apple`s iPhone/iPads er. Det er også ud fra dette princip vi har tiltænkt sitet skulle fungere overfor brugerne. Som man siger, skal det holdes KISS "Keep It Simple Stupid".

Siden er ligeledes ved at blive oversat til 50 sprog og vi håber at kunne gå i luften med en Beta version til medio 2012.

Kandidater vil ikke kun få erfaring, men derimod vil vi tilbyde dem aflønning for deres arbejde hermed. Men forinden vil vi gerne sætte dem på en prøve for at finde ud af om de kan det de giver udtryk for.

Kunne du muligvis hjælpe os med hvor vi eventuelt kunne finde de bedste herinde på Amino eller andre steder på nettet? Dem der melder sig, kan gå hen og få sig en særdeles spændende fremtid i forbindelse med netværksportalen som globalt set forventes at blive meget omfattende.

Ser med stor glæde frem til at høre fra dig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)