Kære Iværksætter, En af vores største udfordringer er at få gang i salget af vore fantastiske produkter - vi har lyst til at fortælle om alle herlighederne, og kunden kvitterer med indvendinger - "Det er for dyrt", "Det tror jeg ikke på du kan", "Det har vi ikke behov for" mv. Sådan havde jeg det selv da jeg for mange år siden startede min erhvervskarriere og vækstiværksætterkarriere inden for salg. Lidt ved en tilfældighed lærte jeg så en metode via mine bedste salgskolleger, der til stadighed performede betydeligt bedre end de fleste, en metode som har sparet mig megen tid og givet mig en del succesfulde år og ikke mindst tilfredse og loyale kunder, der handler med min virksomhed igen og igen. Det lever jeg så af idag :-) Det de mest effektive sælgere gør for at vinde kundernes tillid og køb på både kort og langt sigt, er dokumenteret gennem et omfattende og 30 årigt forskningsprojekt i den adfærd som effektive og succesfulde sælgere anvender i deres salg. Adfærdsforskere har observeret mere en 40.000 salgsbesøg og fundet ud af det der skilder fårene fra bukkene. Hvis du vil spare tid og være sikker på at din salgsadfærd er på højde med de bedste - eller hurtigt kommer det, så læs videre her: Adfærden og strategien hedder SPIN salgsadfærd Hvad ville nedenstående vækst betyde for din virksomheds bundlinie? 15% vækst i omsætning? 13% vækst i bruttoavance? 63% vækst i tilgangen af ordre fra nye kunder? Prøv at regn lidt på det. Den 26/4-2011 afholder vi en 1 dags workshop på Hilton Copenhagen Airport, hvor du kan få indsigt i SPIN salgsadfærden og den strategi der ligger til grund. Du kan læse mere her: http://bit.ly/effektfuldsalgsudvikling Du er altid velkommen til at give mig et kald - 2670 0356 - så kan vi tage en uforpligtende og inspirerende snak, der måske kan hjælpe dig på vej til at få gang i DIT salg. De bedste hilsner Anders Christian Hjort www.snowballhill.dk |
Lyder lidt ligesom værdibaseret salg