Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det der skiller de bedste sælgere fra de fleste inden for B2B salg?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Iværksætter,

En af vores største udfordringer er at få gang i salget af vore fantastiske produkter - vi har lyst til at fortælle om alle herlighederne, og kunden kvitterer med indvendinger - "Det er for dyrt", "Det tror jeg ikke på du kan", "Det har vi ikke behov for" mv.

Sådan havde jeg det selv da jeg for mange år siden startede min erhvervskarriere og vækstiværksætterkarriere inden for salg.

Lidt ved en tilfældighed lærte jeg så en metode via mine bedste salgskolleger, der til stadighed performede betydeligt bedre end de fleste, en metode som har sparet mig megen tid og givet mig en del succesfulde år og ikke mindst tilfredse og loyale kunder, der handler med min virksomhed igen og igen.

Det lever jeg så af idag :-)

Det de mest effektive sælgere gør for at vinde kundernes tillid og køb på både kort og langt sigt, er dokumenteret gennem et omfattende og 30 årigt forskningsprojekt i den adfærd som effektive og succesfulde sælgere anvender i deres salg. Adfærdsforskere har observeret mere en 40.000 salgsbesøg og fundet ud af det der skilder fårene fra bukkene.

Hvis du vil spare tid og være sikker på at din salgsadfærd er på højde med de bedste - eller hurtigt kommer det, så læs videre her:

Adfærden og strategien hedder

SPIN salgsadfærd

Hvad ville nedenstående vækst betyde for din virksomheds bundlinie? 

15% vækst i omsætning?

13% vækst i bruttoavance?

63% vækst i tilgangen af ordre fra nye kunder?

Prøv at regn lidt på det.

Den 26/4-2011 afholder vi en 1 dags workshop på Hilton Copenhagen Airport, hvor du kan få indsigt i SPIN salgsadfærden og den strategi der ligger til grund.

Du kan læse mere her:

http://bit.ly/effektfuldsalgsudvikling

Du er altid velkommen til at give mig et kald - 2670 0356 - så kan vi tage en uforpligtende og inspirerende snak, der måske kan hjælpe dig på vej til at få gang i DIT salg.

De bedste hilsner

Anders Christian Hjort

www.snowballhill.dk

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 15:35

Lyder lidt ligesom værdibaseret salg

Mvh
PLI | Affugter

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Mar 11
Skrevet kl. 17:04

Det er værdibaseret salg :-)

Bare målbart på adfærden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28

Hej Anders.
Det står mig klart, at du kender til salgsmetoder og hvordan ord kan påvirke et menneskes handlinger og tankegang, især når de drømmer om at kunne indfri deres drømme.

Jeg kan bare ikke acceptere at nogle Aminoer hopper med på din vogn her.

Du ved, ligeså godt som jeg, at dine tal er begrundelsesløse og at de kun har et formål, at vække grådigheds motivet – ”jeg vil have mere”.

Fakta- de metoder og teorier har I ikke eneret på og er slet ikke unikke, de findes i alverdens basale teorier.

Adfærdsforskning - Forskning bruges kun til at bekræfte eller afkræfte en teori eller tankegang. Det er ligesom et spørgerskema, du får det resultat, du søger.

PS: Jeg kan godt lide dine andre tråde, du har sat i værk.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Mar 11
Skrevet kl. 23:05
Jeg er ikke enig med dig på alle punkter.

Adfærdsforskning har vi ikke patent på - men den Forsknings der blev lavet omkring salgsadfærd har Neil Rackham faktisk patent på :-)

De motiver du lægger til grund iøvrigt må stå for din egen regning. Det har ikke hold i Fakta.

Jeg ønsker at dele den objektive viden jeg har, fordi jeg ved den vil kunne gavne iværksættere som mig selv til st øge deres salg.

Det er ikke den eneste måde - men mit bidrag... :-)

Den dokumentation og de utallige kundereferencer der kan henvises til er helt konkrete og objektiv.

www.Huthwaite.co.uk

PS: helt fint med udfordringer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25

Anders Christian Hjort:
Jeg er ikke enig med dig på alle punkter.

Adfærdsforskning har vi ikke patent på - men den Forsknings der blev lavet omkring salgsadfærd har Neil Rackham faktisk patent på :-)

Okay og interessant - hvor er forskning dokumationen- før det er anerkendt så skal den offentliggøres i et tidsskrift. Og hvilket patent hører salgsteknikker under?

Jeg er bare nysgerrig?

Jeg syntes at der er FEDT at du vil udvikle andre mennesker, der er intet bedre i livet. Men her på Amino er vi bare trætte af "super sælger"... hvis du forstår.

En anden ting - De tal du skriver, er hvad de har opnået i USA, så hvilke dokumentation er der i Danmark?

Jeg er ikke interesseret i at udfordre, jeg kan bare ikke lide at andre ødelægger mit erhverv.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Mar 11
Skrevet kl. 23:58

Helt OK :-)

Kig på min LinkeIN profil og vurder mine credentials, som menneske - se hvad andre siger om mig...

Jeg kender heller ikke dig - og har ingen fordomme, men et håb om at kunne blive beriget af din faktuelle viden og praktiske erfaringer. 

Slå Neil Rackham op på Amazon og se hans publikationer og IPR - der er en del.

Youtube - Neil.

Han bliver brugte af internationalt anerkendte business schools, men ikke mindre vigtig - referencelisten - Kundetilfredshed og kundloyaliteten fra internationalt anerkendte virksomheder omkring de løsninger som skaber vækst hos dem er vel en syretest man må have respekt for...

http://bitly.com/Huthwaiteclients

Men lad os få gang i Aminoerne erfaringer - der er kommet mange gode tips og praktiske ting som jeg kan bruge - man kan altid lære og forbedre sine færdigheder ;-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)