- du forsøger at give fem stjerner til gode statusopdateringer på Facebook. (A story from Real Life Flere jokes? |
En joke bør altså være sjov
- du forsøger at give fem stjerner til gode statusopdateringer på Facebook. (A story from Real Life Flere jokes? |
Sparetips på Sparefeber.dk
- Når du er inde på en side, og undrer dig over den manglende sidetitel. - Når du skal til at købe noget, og starter med at kigge Amino's signaturer igennem efter en e-butik. - Når du sidder og føler et lille magtsus med stjernerne. |
...når du omtaler Amino som en kær ven. "Amino hjalp mig lige med......" |
Når du dagligt forventer et nyt video klip med Martin Thorborg på siden og i frustration hælder kaffe ned i dit keyboard. |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Når jeg ikke ved om de forstår mig , ellér om de forstod mig og måske skullé ´jeg være havde gået i seng noget tidligere . Forstod ikke stjerne , men der er ikke så , meget at forstå , for den afgivet ,ikke forstod mig. Men vis ikke forstår mig , ja livet på amino.dk skal man nok ikke side , for meget på , hele tiden Tænker kun på amino.dk over noget en anden skrev , fatter ikke denne mening og bruger hele dagen til at forstå , men kommer ikke længere , for det er en hel anden mening |
- når ens computer er begyndt at gå i stå, fordi man ikke kan have flere faner, med forskellige tråde. :o) |
Når du ligger dig på knæ og vender røven mod mekka og beder en bøn for Thorborg og team |
Jeg skulle lige til at supplere med: "Ja, eller du forsøger at trykke "Synes godt om" på et Amino-indlæg!" Men DEN knap findes allerede! Øv, jeg troede lige, jeg var smart!
|
...eller når du leder efter "Martin Thorborg" på stemmesedlen til næste valg |
mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.