Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uden salg - ingen forretning! - Hvad er DINE bedste salgsråd?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her dagens gode tips fra en af mine guruer ( 2 minutters video ) :

hardcore salg

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Anders, jeg har stor respekt for dit engagement for, det du tror på. Jeg vil bare ikke acceptere en sælgers sprog, når det vildledere Aminoere.

Hvad du siger og udtrykker på din egen hjemmeside, er okay med mig.

Du bringer selv forskning ind i tråden m.m.

Alle kan lave ”forskning” og undersøgelser, som om mennesket behovsmotiver har ændret sig, men beviser de en ændring, fra tidligere teorier?

Ang. forskning forbinder vi det med neutral fakta.

Du tager desværre udgangspunkt i Huthwaite’s påstand - en virksomhed, som har udgangspunkt i at sælge, og ikke i det neutrale faktum = forskning.

De lever af at sælge ”beviselig adfærd”… Dette er allerede dokumenteret af bla. Maslows og Freud – helt gratis.

Du har helt ret i optimal adfærd omhandler både verbal og non-verbale kommunikation – Fakta, det kræver mange års øvelse før den enkelte opnår dette niveau. Dette niveau kan ikke sælges til iværksættere eller nybegynder.

”Det bedste sælger er den der træner hver dag.” – som en Amino ekspert udtrykte det.

Mit indspark til denne tråd – husk det non-verbale sprog.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:17

Jimi Hove:

Her dagens gode tips fra en af mine guruer ( 2 minutters video ) :

hardcore salg

Og sådan vender man lige en situation 180 grader!

Yes Nice. :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:18
Jeg bøjer mig - var ikke skarp nok omkring min formulering omkring "Optimal" ;-)

I "små" B2B Salg der ikke indebære stor risiko og bekymringer for kunden er det mere sandsynligt at du vil få effekt af entusiasme og fremtoning. Dette fremgik faktisk af forskningsresultaterne. Her var en mere push-orienteret salgstil også mere effektiv, men ikke nødvendigvis relationsopbyggende :-)
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Mar 11
Skrevet kl. 23:24

Spændende - hvad kan vi lære her?

Hvad har du lært her Allan?

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Mar 11
Skrevet kl. 23:42

Glenn,

Jeg er enig i at man ikke skal glemme det non-verbale sprog.

Men du har bestemt ikke ret i at Huthwaites udgangspunkt er en påstand - det er dokumenterede fakta.

Neil Rackhams forskning tog ikke udgangspunkt i forretning, men nysgerrighed omkring hvad succesfulde sælgere gjorde i forhold til ikke succesfulde.

Forskningsprojektet blev finansieret af internationale virksomheder som fandt det værdifuldt at opfylde kunders behov og udvikle produkter der kunne matche det kunderne ønskede. IBM, Motorola var blandt dem oprindeligt - forskningsprojektet blev så succesfuldt at det kunne formidles og laves til produkter, som kunder var villige til at betale for, fordi 

Værdierne for kunderne betydligt oversteg den omkostning/investering der skulle gøres - ganske logisk.

Årsagen til at kunden er villig til at skrive chekken til os - hvad er det???

Og ja - den bedste sælger er den der træner hver dag - meget enig....

Men træner hvad?

Hvad er det man skal træne?

Hvad er din anbefaling?

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Mar 11
Skrevet kl. 23:46

You got it!

Der er bestemt forskel effektiv salgsadfærd i store komplicerede B2B salg og små B2B salg.

Du kan godt pushe og charme dig igennem et salg der ikke har den store risiko, omkostning og bekymring for kunden...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:06

Anders Christian Hjort:

Glenn,

Jeg er enig i at man ikke skal glemme det non-verbale sprog.

Men du har bestemt ikke ret i at Huthwaites udgangspunkt er en påstand - det er dokumenterede fakta.

Neil Rackhams forskning tog ikke udgangspunkt i forretning, men nysgerrighed omkring hvad succesfulde sælgere gjorde i forhold til ikke succesfulde.

Forskningsprojektet blev finansieret af internationale virksomheder som fandt det værdifuldt at opfylde kunders behov og udvikle produkter der kunne matche det kunderne ønskede. IBM, Motorola var blandt dem oprindeligt - forskningsprojektet blev så succesfuldt at det kunne formidles og laves til produkter, som kunder var villige til at betale for, fordi 

Jeg kan godt lide dine åbne spørgsmål.

Jeg er ikke i tvivl om, at du kan overbevise andre, selvom de har en indvendig. Det fremgår tydeligt.

Men din påstand er forsat ikke dokumenteret.

Til dine 3 spørgsmål… lad os holde til trådens spørgsmål i stedet.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Mar 11
Skrevet kl. 00:14

Tak Glenn,

Forskningen og resultaterne er dokumenteret her.

Så bliver du nød til at læse lidt... :-)

http://amzn.to/Neilrackhambooks

Vi hopper tilbage til tråden... :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Mar 11
Skrevet kl. 00:15

Interessant - tak Jimi!

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)