Hej Mikael Hvad mener du med links? Jeg har tastet flere søgeord ind på google tidligere og der er flere søgeord lagt ind på hver enkelt website i programmeringen. Men jeg kan bare ikke se det hjælper når man søger på google?
Jeg har video på youtube liggende og også en onlinebrochure liggende på nettet? Ved der er flere besøgende hver uge på websiten men det er som om den ikke findes stadigvæk. Kun hvis man søger på selve navnet. Vil gerne kunne finde mig ppå søgeord massage osv.. Hvad gør jeg forkert eller hvad skal jeg gøre?
Med rank tracker kan du indtaste din hjemmeside, og de søgeord du gerne vil vide din placering på, så tjekker den det for dig.
Der ligger også nogle du kan bruge online, der kan du bare kun tjekke et keyword af gangen typisk, prøv at søg på Google efter Serp pagerank checker eksempelvis.
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
jeg kunne ikke finde dig med der er også kun 3 links til din hjemmeside , så der skal mere links til din hjemmeside det er slet ikke nok
Yahoo kan ikke se nogen links. Hvis du skifter det til "Except from this domain" er der 0 links. Dvs de 3 links er på selve siden.
SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!