Ligger jeg nr 4 på google med søgeordet: tagrender hos dig ? vh Jan www.jctagservice.dk |
Nej. Desværre.
Ligger jeg nr 4 på google med søgeordet: tagrender hos dig ? vh Jan www.jctagservice.dk |
Mvh. Jan Christiansen
Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.
Kør med flere browser på computeren når du skal søge på dig selv. Eller husk at logge ud af google. |
Det professionelle Malerarbejde kræver viden !
Malerfirmaet Nicolaj Larsen
Desværre, her bliver det kun til en 35-plads.
Som Nicolaj ganske rigtigt er inde på, skal du være logget ud fra Google (du er eksempelvis logget ind, hvis din Gmail eller andre Google tjenester står til autologin). Det er dog ikke længere nok at være logget ud fra sin Google konto, hvis man ønsker at se nogle ikke-personaliserede resultater. Sagen er nemlig den at alle i efterhånden et godt stykke tid, har været udsat for tilpasninger, jo mindre at de aktivt har frabedt sig dem. Tilpasningerne kan slås fra på følgende måde: Gå til Google.dk -> opret en tilfældig søgning, eksempelvis efter Ole Henriksen, lagkager eller hoppeborge -> klik på weboversigt i øverste højre hjørne -> tryk på "deaktiver tilpasninger, der er baseret på søgeaktivitet" så teksten "tilpasninger, der er baseret på søgeaktiviteter uden logon, er deaktiveret" vises / Emil |
jeg kunne ikke finde dig på første side husk slå weboversigt fra, der skal stå dette her så giver det rette resultatet http://www.google.dk/history/optout?hl=da Tilpasninger, der er baseret på søgeaktiviteter uden logon, er deaktiveret. |
Ifølge pagetracker er jeg rykket 50 placeringer fra ca 95 til 45 på 2 døgn. Kan det passe. ? 3 søgeord tagrender nye tagrender montering af tagrender vh Jan
|
Mvh. Jan Christiansen
Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.
plejer at passe disse service men har ikke fået dig op på første side med hovedord tagrender ligger stadigvæk som nummer 35 på google.dk Dog tror jeg det er google.com den er rykket disse pladser , for tit rykker de ikke samme tidspunkt selv om begge er google altså google.com og google.dk |
Det er samme her på 4 side med søgeordet tagrender. Men nu er der også lidt konkurrence på selv søgeordet tagrender, nye tagrender og montering af tagrender, så der skal en masse links til, og ikke mindst tid til at google finder disse links. Men det skal nok komme...:) |
Du ligger nummer 44 her. mvh Jan |